به گزارش عصر دهیار، یعقوب وحیدکیا شهردار منطقه ۳ تبریز با اعلام این خبر گفت: معاونت شهرسازی منطقه ضمن ارائه خدمات مختلف شهرسازی برای شهروندان، در طول ۱۰ ماهه اول سال ۱۴۰۰، ۳۴۳ فقره پروانه ساختمانی صادر کرده است. شهردار منطقه ۳ تبریز افزود: در راستای تکریم ارباب رجوع و سرعت بخشیدن در پاسخ‌دهی به پرونده‌های مربوط به […]

به گزارش عصر دهیار، یعقوب وحیدکیا شهردار منطقه ۳ تبریز با اعلام این خبر گفت: معاونت شهرسازی منطقه ضمن ارائه خدمات مختلف شهرسازی برای شهروندان، در طول ۱۰ ماهه اول سال ۱۴۰۰، ۳۴۳ فقره پروانه ساختمانی صادر کرده است.

شهردار منطقه ۳ تبریز افزود: در راستای تکریم ارباب رجوع و سرعت بخشیدن در پاسخ‌دهی به پرونده‌های مربوط به شهروندان و مراجعین به حوزه شهرسازی، منطقه ۳ توانسته است در طول ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۰،  ۳ هزار و ۷۵۱ پاسخ استعلام و گواهی معامله نیز صادر کند.

وحیدکیا تصریح کرد: حوزه شهرسازی منطقه ۳ در راستای رفاه حال شهروندان، علیرغم مشکلات کرونایی به پاسخ‌دهی استعلامات سرعت بخشیده و برای صدور سریع گواهی معامله شهروندان نیز تلاش کرده است.

به گفته شهردار منطقه ۳، تمامی کارکنان این حوزه در راستای جلب رضایت ارباب رجوع با سرعت، دقت لازم و کافی پاسخگوی شهروندان بوده و پیگیر پرونده‌های مراجعین به حوزه شهرسازی هستند.