به گزارش عصر دهیار، محمدرضا رضایی به اقدامات صورت گرفته در امور شهرسازی در مدت مذکور اشاره کرده و گفت: در این مدت پایانکارهای صادره ۱۷ پرونده، ۳۰ گواهی حفاری آب و برق و ۲۱ پرونده عدم خلافی توسط مهندسان شهرداری منطقه بررسی و صادر شده است. وی در بخش دیگری از سخنان خود به میزان پاسخگویی مسئولان […]

به گزارش عصر دهیار، محمدرضا رضایی به اقدامات صورت گرفته در امور شهرسازی در مدت مذکور اشاره کرده و گفت: در این مدت پایانکارهای صادره ۱۷ پرونده، ۳۰ گواهی حفاری آب و برق و ۲۱ پرونده عدم خلافی توسط مهندسان شهرداری منطقه بررسی و صادر شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به میزان پاسخگویی مسئولان حوزه شهرسازی شهرداری منطقه ۷ اشاره کرد و افزود: توجه به مطالبات و درخواست‌های شهروندان، جزو اولویت‌های کاری در این منطقه بوده و همواره بر پاسخگویی به نیازها و مطالبات شهروندان تأکید می‌شود و همیشه سعی بر آن بوده در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پرونده‌ها در مسیر درست خود به نتیجه برسند.

رضایی با بیان اینکه صدور جوابیه استعلام‌ها مسیری برای پاسخگویی به دغدغه‌های شهروندان در حوزه شهری بوده، گفت: در مدت مذکور تعداد ۴۲۷ گواهی جوابیه استعلام صادر شده است.