به گزارش عصر دهیار، ابراهیم محمدی مدیرعامل سازمان در خصوص اجرای این طرح عنوان کرد: عملیات طرح  ظربتی رفع سد معبر و پاکسازی کانکس ها، غرف و کیوسک ها از امروز در ۲ نوبت ظهر و عصر توسط معاونت اجرائی سازمان و با همکاری معاونت خدمات شهری مناطق ۱۰گانه شهرداری آغاز گردید. محمدی افزود: امروز […]

به گزارش عصر دهیار، ابراهیم محمدی مدیرعامل سازمان در خصوص اجرای این طرح عنوان کرد: عملیات طرح  ظربتی رفع سد معبر و پاکسازی کانکس ها، غرف و کیوسک ها از امروز در ۲ نوبت ظهر و عصر توسط معاونت اجرائی سازمان و با همکاری معاونت خدمات شهری مناطق ۱۰گانه شهرداری آغاز گردید.

محمدی افزود: امروز نیز معابر خیابان های کوی باغمیشه و کمربند میانی، با همکاری صمیمانه معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۵ رفع سد معبر و پاکسازی شد.

مدیرعامل سازمان عنوان کرد: استمرار این عملیات در روزهای آینده تا به نتیجه رسیدن مطلوب در نقاطی که باعث سلب آسایش شهروندان می شود ادامه خواهد یافت.

ابراهیم محمدی با بیان اینکه طرح ضربتی رفع سد معبر برابر قانون شهرداری ها صورت می پذیرد و با مشاهده هرگونه سد معبر و ایجاد مزاحمت برخورد قانونی به عمل خواهد آمد گفت: هدف از اجرایی کردن این طرح، ساماندهی مسیر عبوری شهروندان، روان کردن مسیرهای عابر پیاده، ترافیک خودروها و احترام به حقوق شهروندی می باشد.

وی در پایان از معاونین و عوامل اجرائی خدمات شهری مناطق ۱۰ گانه شهرداری که در اجرای این طرح همکاری صمیمانه دارند تقدیر و تشکر نمود.