سیزده از تراکتور دست خواهد کشید
سیزده از تراکتور دست خواهد کشید

[ad_1] تیم تراکتور برای رهایی از رده سیزدهمی جدول به مصاف فولاد خوزستان می‌رود. به گزارش عصر دهیار،از تبریز، در هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور فردا تیم تراکتور در خوزستان به مصاف فولاد می‌رود. سرخپوشان تبریز در گرمای شدید شهریور ماه خوزستان کار سختی برابر میزبان خود در پیش رو دارند. تراکتور در هفته […]

[ad_1]


تیم تراکتور برای رهایی از رده سیزدهمی جدول به مصاف فولاد خوزستان می‌رود.

به گزارش عصر دهیار،از تبریز، در هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور فردا تیم تراکتور در خوزستان به مصاف فولاد می‌رود. سرخپوشان تبریز در گرمای شدید شهریور ماه خوزستان کار سختی برابر میزبان خود در پیش رو دارند.

تراکتور در هفته نخست در سیرجان با نتیجه دو بر یک مغلوب تیم گل‌گهر شده و در هفته دوم در تبریز برابر ذوب‌آهن اصفهان به تساوی یک بر یک دست یافته بودند.

فولاد خوزستان هم در هفته نخست در اهواز برابر نفت آبادان مساوی کرده و در هفته دوم هم در تهران با پرسپولیس به تساوی بدون گل دست یافته است. این تیم در دو هفته اول لیگ برتر نه گلی به ثمر رسانده و نه گلی دریافت کرده است.

هر دو تیم در این بازی به دنبال کسب نخستین برد خود هستند.

تراکتوری ها در حالی هفته اول و دوم را با قرار گرفتن در رده سیزده به پایان بردند که سال پیش نیز در اکثر هفته ها در رده سیزدهم جدول قرار داشته و حتی با سیزدهمی به کار خود پایان دادند و حالا بردیف به دنبال کسب امتیاز از اهواز است تا از نحسی رده سیزدهم تراکتور را راهایی بخشد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]