به گزارش عصر دهیار، سعید نیکوخصلت در آئین بهره‌برداری از پروژه های عمرانی شهرداری منطقه ۵ تبریز، اظهار کرد: امروزه توسعه شهرها با زیرساخت های لازم مفهوم خود را تکمیل می کند. زیرساخت هایی همچون فرهنگی، ورزشی، فضای سبز، ترافیک، مسیرهای دوچرخه، پیاده راه ها و … ملاک اولیه و شاخص های ارزیابی شهرها قلمداد […]

به گزارش عصر دهیار، سعید نیکوخصلت در آئین بهره‌برداری از پروژه های عمرانی شهرداری منطقه ۵ تبریز، اظهار کرد: امروزه توسعه شهرها با زیرساخت های لازم مفهوم خود را تکمیل می کند. زیرساخت هایی همچون فرهنگی، ورزشی، فضای سبز، ترافیک، مسیرهای دوچرخه، پیاده راه ها و … ملاک اولیه و شاخص های ارزیابی شهرها قلمداد می شوند.

عضو شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی ادامه داد: در کنار این زیرساخت ها، باید سرمایه های نمادین نیز در جایگاه خودشان به خوبی نقش ایفا کنند. در پروژه فرهنگی و اجتماعی فرهنگسرای استاد علی نظمی سعی کردیم با نامگذاری این پروژه به نام استاد نظمی، به ساحت این استاد بزرگوار ادای احترام کنیم.

دبیر شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: استاد نظمی در سن ۹۴ سالگی از افراد نادر روزگار هستند و نفس شان برای شهر ما غنمیت است.

او با بیان اینکه مرزدران به عنوان یک شهرک جدید نیازمند بافت جدید است، گفت: نیاز است تا شهروندان ساکن در این شهرک جدید، فضاهایی برای سازگاری و تعاملات اجتماعی پیدا کنند و فضاهای فرهنگی و ورزشی در این شهرک افزایش پیدا کند.

نیکوخصلت اظهار کرد: با وجود اینکه در قسمت شرقی و شمالی این فرهنگسرا هنوز ساخت و سازی صورت نگرفته اما خوشبختانه این پروژه فرهنگی به اتمام رسیده که این اتفاق را به فال نیک می گیریم.

او افزود: رویکرد شهرداری تبریز در زمینه فرهنگی قابل تقدیر بوده است و من از بخش های عمرانی، فرهنگی، روابط عمومی، مالی و همه تلاشگران شهرداری منطقه ۵ قدردانی می کنم و بابت احداث این فرهنگسرا به شهروندان ساکن در شهرک مرزداران تبریک می گویم.