به گزارش عصر دهیار، جلسه‌ای برای بررسی روند اجرای پروژه روگذر ارتش–آزادی، در سالن اجتماعات منطقه با حضور شهردار و معاون فنی و عمرانی منطقه، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز و نماینده شرکت مشاور و پیمانکار پروژه برپا شد.یعقوب وحیدکیا شهردار منطقه ۳ تبریز به عنوان میزبان جلسه با خیر مقدم‌گویی به حاضران، به اهمیت ترافیکی […]

به گزارش عصر دهیار، جلسه‌ای برای بررسی روند اجرای پروژه روگذر ارتش–آزادی، در سالن اجتماعات منطقه با حضور شهردار و معاون فنی و عمرانی منطقه، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز و نماینده شرکت مشاور و پیمانکار پروژه برپا شد.
یعقوب وحیدکیا شهردار منطقه ۳ تبریز به عنوان میزبان جلسه با خیر مقدم‌گویی به حاضران، به اهمیت ترافیکی روگذر ارتش-آزادی اشاره کرد و گفت: روگذر ارتش-آزادی در مسیر ترافیکی شمال به جنوب و بالعکس شهر تبریز، نقش مهمی را ایفاء خواهد کرد و بنابراین در تسهیل ترافیکی شهر از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.
شهردار منطقه، مراحل عملیات‌های عمرانی در این پروژه را متفاوت‌تر از سایر پروژه‌های عمرانی ذکر کرد و افزود: وجود تأسیسات شهری متعدد در مسیر اجرای پروژه و جابجایی اصولی آنها، زمان خاصی از روند اجرای پروژه را به خود اختصاص داده و باعث شده زمان اجرای پروژه طولانی‌تر باشد.
وی از پیمانکار طرف قرارداد اجرای پروژه و مدیر سازمان عمران نیز خواستار تسریع اجرا پروژه همراه با دقت عمل بیشتر شده و ادامه داد: شهروندان به عنوان صاحبان اصلی شهر انتظار دارند، پروژه ها با سرعت و کیفیت بالایی اجرا شوند و ما نیز با مساعد شدن شرایط جوی، به روند اجرای پروژه سرعت خواهیم داد.
شهردار منطقه هزینه اختصاص یافته به پروژه روگذر ارتش-آزادی را ۳۸۰ میلیارد ریال و طول کلی آن را ۵۵۵ متر و طول عرشه بتنی‌اش را ۱۹۰متر ذکر کرد و افزود: این روگذر با عرشه فولادی ذوزنقه‌ای (صندوقی) و با عرض ۱۶ متر، در حال حاضر ۵/۲۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
در ادامه جلسه بابک شریفی مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز، محمودرضا بنائی معاون فنی و عمرانی منطقه و بیات نماینده پیمانکار پروژه روگذر ارتش-آزادی، در خصوص نحوه سرعت بخشی به اجرای عملیات‌های عمرانی روگذر به تبادل نظر پرداخته و نکته نظرات خود را  برای اجرا، جمع‌بندی کردند.