به گزارش عصر دهیار، اکبر امجدی در تشریح لزوم راه‌اندازی این گشت گفت: گزارشات واصله از تخلفات مربوط به قطع درختان یا آسیب زدن به آنها، سازمان را بر آن داشت تا نسبت به تقویت نظارت در این حوزه اقدام کند.   وی افزود: بر این اساس، راه‌اندازی گشت حفاظت از فضای سبز در دستور کار […]

به گزارش عصر دهیار، اکبر امجدی در تشریح لزوم راه‌اندازی این گشت گفت: گزارشات واصله از تخلفات مربوط به قطع درختان یا آسیب زدن به آنها، سازمان را بر آن داشت تا نسبت به تقویت نظارت در این حوزه اقدام کند.  

وی افزود: بر این اساس، راه‌اندازی گشت حفاظت از فضای سبز در دستور کار قرار گرفت و با بهره‌گیری از حضور و تخصص کارشناسان واحد حفظ و گسترش فضای سبز سازمان، گشت مذکور همه روزه همزمان با آغاز وقت اداری تا ساعت ۱۹ در سطح شهر نسبت به نظارت و شناسایی تخلفات اقدام می‌کند.  

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در خصوص نحوه و حوزه نظارت نیز اظهار کرد: کارشناسان واحد حفظ و گسترش سازمان، هر کدام بر حوزه استحفاظی خود نظارت می‌کنند؛ با این حال امیدواریم بتوانیم با افزایش تعداد گشت‌ها و حضور بیشتر کارشناسان در سطح شهر، گامی مهم در راستای حفاظت از فضاهای سبز موجود برداریم.