به گزارش عصر دهیار، با توجه به کثرت مراجعات مردمی به شهرداری منطقه ۹ و در راستای تکریم ارباب رجوع، ملاقات سرپرست شهردار منطقه با شهروندان بصورت روزانه برگزار می‌شود. بر اساس این گزارش، محمد حسین‌زاده سرپرست شهرداری منطقه ۹ تبریز طی سخنانی اظهار کرد: در طول مدت سرپرستی اینجانب در رأس شهرداری منطقه ۹، […]

به گزارش عصر دهیار، با توجه به کثرت مراجعات مردمی به شهرداری منطقه ۹ و در راستای تکریم ارباب رجوع، ملاقات سرپرست شهردار منطقه با شهروندان بصورت روزانه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، محمد حسین‌زاده سرپرست شهرداری منطقه ۹ تبریز طی سخنانی اظهار کرد: در طول مدت سرپرستی اینجانب در رأس شهرداری منطقه ۹، هر روز با دیدار رو در رو و استماع درخواست‌های شهروندان، دستورات لازم جهت تسریع در حل مشکلات مردمی به معاونت‌ها و مدیریت‌ها ارجاع گردیده و پیگیری‌های لازم در خصوص رفع چالش‌های پیش روی شهروندان انجام می‌پذیرد.

حسین‌زاده رفع دغدغه‌های عمومی و مشکلات جاری مدیریت شهری را نیازمند برقراری ارتباطی دو سویه با شهروندان دانست و افزود: طبق برنامه‌ریزی‌ها مقرر گردیده بصورت دوره‌ای، شهردار، معاونین و مدیران منطقه ۹ با حضور میدانی در بین شهروندان و شنیدن مشکلات مردم از زبان آنها، نسبت به ارائه خدمات‌رسانی‌های مطلوب، از نظر کمی و کیفی نظارت و نسبت به ارائه راهکارهای لازم اقدام نمایند که به یقین اثرات این اقدامات، آرامش روحی و روانی شهروندان را به همراه خواهد داشت.

سرپرست شهرداری منطقه خاطرنشان کرد: اعمال شیوه‌های مدیریتی نوین و راهکارهای اثرگذار جهت عبور از بحران‌های شهری با مشارکت مردم و با برگزاری ملاقات‌های مردمی و شنیدن و آگاهی از سطح مشکلات و اولویت‌بندی آنها بمنظور برنامه‌ریزی‌های صحیح و اصولی مدیریتی است.