دستگیری ۱۷ اراذل و اوباش در تبریز، برخورد جدی پلیس با مخلان امنیت
دستگیری ۱۷ اراذل و اوباش در تبریز، برخورد جدی پلیس با مخلان امنیت

[ad_1] فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری ۱۷ نفر از اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت در تبریز خبر داد. به گزارش عصر دهیار،از تبریز، علی محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی گزارشات مردمی در شهر تبریز مبنی بر عربده کشی و مزاحمت به مردم توسط تعدادی […]

[ad_1]


فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری ۱۷ نفر از اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت در تبریز خبر داد.

به گزارش عصر دهیار،از تبریز، علی محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی گزارشات مردمی در شهر تبریز مبنی بر عربده کشی و مزاحمت به مردم توسط تعدادی از اراذل و اوباش، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.
 
وی افزود: با بررسی میدانی و اخذ دستور قضائی مخفیگاه و پاتوق این اراذل و اوباش که عمدتا در حاشیه شهر بوده شناسایی و توسط تیم های ضربتی پلیس امنیت عمومی تعداد ۱۷ نفر از این مخلان نظم عمومی دستگیر و به مقر پلیس دلالت شدند.
 
ارشدترین مقام انتظامی استان تصریح کرد: تعدادی از این افراد همچنین با تشکیل خانه های قمار و ایجاد مزاحمت و عربده کش نظم و آسایش جامعه را مختل می کردند که از مخفیگاه این افراد تعدادی سلاح سرد و سلاح های شکاری کشف شد.
 
محمدی  بابیان اینکه این اقدام ضربتی پلیس و دستگیری اراذل و اوباش رضایت شهروندان را به دنبال داشت، تاکید کرد:به مخلان نظم و امنیت هشدار و تذکر جدی می دهیم کسانی که بخواهند امنیت را مختل و با شرایط غیر عادی آرامش مردم را برهم زنند و به رفتارهای هنجار شکنانه خود ادامه دهند قطعا پلیس با آنان برخورد قانونی و شدید خواهد کرد.
 
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پرونده قضائی برای افراد دستگیر شده تشکیل و تحویل مراجع قضائی شده است از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه شرارت و ناامنی مراتب را در اسرع وقت با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند چراکه برخورد و مقابله با اراذل و اوباش از مطالبات شهروندان از پلیس است.

پایان پیام/


[ad_2]