به گزارش عصر دهیار، یعقوب غیور با اعلام این خبر در ادامه از شهروندان خواست از نصب کانکس در معابر بدون داشتن مجوز خودداری کرده و در صورت اخذ مجوز از شهرداری پس از اتمام مهلت قانونی راسا اقدام به جایجایی و جمع آوری کنند. معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ در ادامه به لکه […]

به گزارش عصر دهیار، یعقوب غیور با اعلام این خبر در ادامه از شهروندان خواست از نصب کانکس در معابر بدون داشتن مجوز خودداری کرده و در صورت اخذ مجوز از شهرداری پس از اتمام مهلت قانونی راسا اقدام به جایجایی و جمع آوری کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ در ادامه به لکه گیری آسفالت و معابر اشاره کرد و گفت: در تداوم عملیات روان سازی عبور و مرور شهری و یکدست نمودن معابر، و جهت رفاه حال شهروندان ، از سوی معاونت خدمات شهری واجرائی شهرداری منطقه سه  تبریز کوی غیاث در مارالان، خیابان صائب و ابوذر و همچنین کوی امام رضا مورد چاله زدایی و لکه گیری آسفالت قرار گرفت.

یعقوب غیور همچنین از استمرار لایروبی آبروهای سطح حوزه این منطقه خبر داد و گفت:در راستای ترویج بهداشت عمومی و جلوگیری از شیوع انواع بیماری ها و همچنین برای جلوگیری از سرریز شدن آبهای ناشی از بارندگی، شستشوی و لایروبی مداوم انهار و همچنین آبروهای سطح  منطقه ۳ در دستور کار معاونت خدمات شهری این منطقه قرار دارد.

وی افزود: در این راستا و به منظور پاکیزگی آبروها و جوبها و جلوگیری از انتشار بوی بد، نیروهای خدماتی معاونت خدمات شهری این منطقه  طی روزهای گذشته اقدام به شستشو و لایروبی آبروهای خیابانهای ابوذر، شریعتی و کوی امام رضا نمودند.

امحاء زواید بصری از سطح معابر، تعویض پل های معیوب وجوشکاری و رفع خطر دریچه های فاضلاب، توزیع ماسک بین پاکبانان جمع آوری نخاله های ساختمانی و صدور اخطاریه به صاحبان املاک از دیگر اقداماتی بود که معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ به انها اشاره کرد.