به گزارش عصر دهیار، با حضور سعید نیکوخصلت دبیر شورای اسلامی شهر تبریز، محمدعلی مولاخواه مدیرکل توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز، حجت الاسلام حمیدی معاون فرهنگی، بابک دانش پناه مدیرعامل و بهمن عبدی معاون ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، ابراهیم فیروزی معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان، حبیب چرندابی پیشکسوت […]

به گزارش عصر دهیار، با حضور سعید نیکوخصلت دبیر شورای اسلامی شهر تبریز، محمدعلی مولاخواه مدیرکل توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز، حجت الاسلام حمیدی معاون فرهنگی، بابک دانش پناه مدیرعامل و بهمن عبدی معاون ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، ابراهیم فیروزی معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان، حبیب چرندابی پیشکسوت ورزش و پرویز هادی قهرمان کشتی چگونگی حمایت از قهرمانان و مدال آوران ورزش کلانشهر تبریز بار دیگر بررسی شد.

در این جلسه، نیکوخصلت دبیر شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه نگاه مثبتی نسبت به ورزش در شورای شهر و شهرداری وجود دارد، گفت: در شورای پنجم برخی فرآیندها پیش آمد و ما به این سمت رفتیم که به صورت نظام‌مند به ورزش همگانی و قهرمانی کنیم که شیوه‌نامه حمایت از قهرمانان و ورزشکاران تبریزی نیز در این راستا بوده است.

او افزود: در پیاده‌سازی یک سیستم انرژی اولیه زیادی نیاز است تا فعالیت‌ها نظام‌مند شده و انگیزه لازم در میان ورزشکاران ایجاد شود. در همین راستا از قهرمانان و افتخارات شهرمان بهره برده و شیوه‌نامه‌ای تدوین کردیم تا داوران، مربیان نیز همراه با قهرمانان و افتخارآفرینانی که در سطوح بالا حضور پیدا می‌کنند، مشمول حمایت شورای شهر و شهرداری باشند.

شیوه نامه حمایت از قهرمانان و مدال آوران ورزش کلانشهر تبریز توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز تدوین و توسط شورای شهر به تصویب رسیده است.