به گزارش عصر دهیار، بابک دانش پناه مدیرعامل سازمان با ذکر این خبر افزود: به همت متخصصین و کارشناسان سازمان با تولید و کاشت بیش از ۱۰۰ هزار انواع گل به استقبال از بهار ۱۴۰۱ خواهیم رفت.  مدیرعامل سازمان عون بن علی ادامه داد: در حال حاضر ۶۳ هزار انواع گل های ناز صورتی، ناز […]

به گزارش عصر دهیار، بابک دانش پناه مدیرعامل سازمان با ذکر این خبر افزود: به همت متخصصین و کارشناسان سازمان با تولید و کاشت بیش از ۱۰۰ هزار انواع گل به استقبال از بهار ۱۴۰۱ خواهیم رفت. 

مدیرعامل سازمان عون بن علی ادامه داد: در حال حاضر ۶۳ هزار انواع گل های ناز صورتی، ناز گوشتی و ناز فرانسه تولید شده و آخر اسفندماه با مساعد شدن شرایط آب و هوا در سطح تفرجگاه کاشته می شود.

بابک دانش پناه با اشاره به خط مشی سازمان مبنی بر رسیدن به خودکفایی در تولید گل و گیاه اظهار نمود: با نگاهی ویژه به بخش تولیدات گل ها و گیاهان با بهسازی گلخانه ها و استفاده از توان کارشناسان متعهد زمینه برای استفاده بهینه از منابع و کاهش هزینه های مالی فراهم شده است.

وی افزود: با توجه به توان تولیدی گلخانه های عینالی طبق برنامه ریزی تا پایان سال ۴۰ هزار گلدان گل نیز به تولیدات گلخانه ها افزوده می شود و  نیاز به خرید گل از شهرها و استان های دیگر نخواهیم داشت.