به گزارش شهریار، سیاوش فتح اللهی تصریح کرد: با توجه به دستور شهردار محترم کلانشهر تبریز در خصوص تسریع در ساماندهی وضعیت معابر شهری، آسفالت اساسی خیابان‌های شرق تبریز در اولویت قرار گرفته است. وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون معابر مورد نیاز محلات استانداری، فرشته جنوبی، ولی امر، رشدیه، خیابان‌های باغمیشه و شهرک […]

به گزارش شهریار، سیاوش فتح اللهی تصریح کرد: با توجه به دستور شهردار محترم کلانشهر تبریز در خصوص تسریع در ساماندهی وضعیت معابر شهری، آسفالت اساسی خیابان‌های شرق تبریز در اولویت قرار گرفته است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون معابر مورد نیاز محلات استانداری، فرشته جنوبی، ولی امر، رشدیه، خیابان‌های باغمیشه و شهرک مرزداران آسفالت شده است.

به گفته شهردار منطقه ۵ در محلات یاد شده آسفالت قبلی با استفاده از لودر و آسفالت‌تراش برداشته شده و به صورت اساسی عملیات آسفالت‌ریزی انجام شده است.

فتح اللهی در ادامه با بیان اینکه تا پایان فصل کاری، عملیات آسفالت اساسی در معابر سطح این حوزه تداوم خواهد داشت، گفت: آسفالت اساسی اتوبان پاسداران، تبادل امام علی (ع) و جاده تهران حد فاصل ابتدای میدان بسیج تا ورودی پاسداران در برنامه کاری این منطقه قرار دارد.

شهردار منطقه ۵ خاطرنشان کرد: لکه‌گیری آسفالت در معابر نواحی ۱، ۲ و ۳ خدمات شهری این منطقه نیز فعال است و همه روزه به طور مداوم نسبت به ترمیم و چاله‌زدایی از معابر اقدام می‌شود.