به گزارش عصر دهیار، عباس رنجبر عصر امروز در آیین بهره‌برداری از گلزار شهدای شنب غازان ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه‌ زهرا(س)  و روز زن اظهار کرد: شهدا جایگاه ویژه‌ای دارند که به تعبیر امام راحل(ره) مزار آنها میعادگاه کسانی است که خواسته‌ای از خدا دارند.  وی افزود: باید برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا که […]

به گزارش عصر دهیار، عباس رنجبر عصر امروز در آیین بهره‌برداری از گلزار شهدای شنب غازان ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه‌ زهرا(س)  و روز زن اظهار کرد: شهدا جایگاه ویژه‌ای دارند که به تعبیر امام راحل(ره) مزار آنها میعادگاه کسانی است که خواسته‌ای از خدا دارند. 

وی افزود: باید برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا که به فرموده رهبری کمتر از شهادت نیست، هر آنچه در توان داریم، انجام دهیم.  

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: از تمام عزیزانی که در احداث این گلزار شهدا به نوعی مشارکت داشته‌اند، شهردار سابق تبریز، شهرداران مناطق ۶ و ۵ که زحمت زیادی کشیده‌اند،  قدردانی می‌کنم.

وی اضافه کرد: امروز بودجه سال آتی را تقدیم شورا کردیم و تلاش می‌کنیم تا جایی که از دستمان بربیاید، در خدمت شهدا و خانواده‌های آنها باشیم،  

رنجبر با اشاره به جایگاه زن در جامعه نیز گفت: خداوند در چندین جا به مقام و منزلت زن اشاره کرده است که نشان از جایگاه ویژه زن در مکتب و مذهب ما است.