تشکیل میز خدمت شهرداری منطقه ۹ تبریز برای اهالی محله فتح آباد
تشکیل میز خدمت شهرداری منطقه ۹ تبریز برای اهالی محله فتح آباد

[ad_1] تشکیل میز خدمت شهرداری منطقه ۹ تبریز برای اهالی محله فتح آباد شهردار منطقه ۹ تبریز به همراه کلیه معاونان و مدیران این منطقه در مسجد امام علی (ع) محله فتح آباد برای حل مشکلات مردم میز خدمت برقرار کرد. به گزارش عصر دهیار، بدری حامد به همراه کلیه معاونان، مدیران و مسئولان این […]

[ad_1]

تشکیل میز خدمت شهرداری منطقه ۹ تبریز برای اهالی محله فتح آباد

شهردار منطقه ۹ تبریز به همراه کلیه معاونان و مدیران این منطقه در مسجد امام علی (ع) محله فتح آباد برای حل مشکلات مردم میز خدمت برقرار کرد.

به گزارش عصر دهیار، بدری حامد به همراه کلیه معاونان، مدیران و مسئولان این منطقه، پس از دعوت اهالی محله فتح آباد برای حضور در مسجد امام علی(ع) این محله طی اطلاع رسانی رسمی، با هدف اقامه نماز غروب و عشاء به همراه اهالی و نیز، دیدار رودررو با اهالی محله فتح آباد و ایجاد فضای مردمی و صمیمانه جهت طرح معضلات و کاستی های موجود و صدور دستورات لازم در همان محل در این مسجد حاضر شد و پای صحبت و درد دل مردم نشست.

در این دیدار، مردم محله درباره مشکلات و خواسته های عمومی خود با شهردار منطقه گفتگو کردند که عمده ترین موارد مطرح شده درخواست نخاله برداری، پاکسازی و آسفالت سطح خیابان ها و کوچه ها، آماده سازی، ساخت پارک و زمین بازی کودکان، فضاهای ورزشی و تأمین روشنایی بود.

بدری حامد، در این دیدار، پس از دریافت نامه های درخواست اهالی، دستورات لازم را در هامش و پای نامه ها صادر کرد و به مسئول متولی حوزه های کاری که در همان جلسه حضور داشتند، ابلاغ کرد.

شهردار منطقه ۹ در پایان این دیدار، ضمن تأکید بر این که، وی و تیم مدیریتی منطقه، خدمتگزار اهالی ساکن در منطقه ۹ به ویژه روستاهای الحاقی در قالب محلات جدید هستند؛ قول مساعد داد که افزون بر تکرار دیدارهای مردمی از این دست، تمام تلاش خود را معطوف به پاسخگویی به مردم و حل مشکلات طرح شده در کوتاه ترین زمان ممکن خواهد کرد و در این راستا؛ هماهنگی های لازم با دیگر دستگاه های متولی خارج از بدنه شهرداری را نیز به عمل خواهدآورد.

[ad_2]