به گزارش عصر دهیار، حسین عالی باف شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: عملیات کف سازی بافت های تاریخی فرهنگی غرب تبریز، با هدف ارتقاء حقوق شهروندی و تسهیل در تردد عابرین پیاده و تأمین امنیت آنان در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفته است. عالی باف از اجرای عملیات زیرسازی در کوی […]

به گزارش عصر دهیار، حسین عالی باف شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: عملیات کف سازی بافت های تاریخی فرهنگی غرب تبریز، با هدف ارتقاء حقوق شهروندی و تسهیل در تردد عابرین پیاده و تأمین امنیت آنان در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفته است.

عالی باف از اجرای عملیات زیرسازی در کوی نهضت قراملک خبر داد و اعلام داشت: با اتمام عملیات زیرسازی، اجرای کف پوش در این محله تاریخی با هدف احیای بافت های تاریخی منطقه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در کوی سبلان شنب غازان مقابل مدرسه شهید مباشر اصل نیز عملیات تخریب به مساحت ۷۰۰ متر مربع انجام و در مرحله زیرسازی و اجرای جدول گذاری می باشد که بعد از اتمام زیرسازی، عملیات کف سازی اجرا خواهد شد.

عالی باف در پایان بر ارتقاء زیرساخت های شهری در سطح منطقه تأکید کرد و گفت: طی بازدید میدانی کارشناسان حوزه های مختلف و شناسایی معابر و نقاط مورد نیاز، این اقدام در تمام محلات سطح حوزه به همت عوامل اجرائی معاونت خدمات شهری و معاونت فنی و عمرانی منطقه تداوم خواهد داشت.