به گزارش عصر دهیار، محمد حسین‌زاده شهردار منطقه ۹ تبریز با اعلام این خبر گفت: با اتخاذ تمهیدات لازم و با استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات برف‌روبی، یخ زدائی و محلول‌پاشی از اولین ساعات شروع بارش برف، همکاران خدمات شهری و اجرائی منطقه با حضور بموقع، اقدام به برف‌روبی گذرهای سطح حوزه این شهرداری کرده‌اند. […]

به گزارش عصر دهیار، محمد حسین‌زاده شهردار منطقه ۹ تبریز با اعلام این خبر گفت: با اتخاذ تمهیدات لازم و با استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات برف‌روبی، یخ زدائی و محلول‌پاشی از اولین ساعات شروع بارش برف، همکاران خدمات شهری و اجرائی منطقه با حضور بموقع، اقدام به برف‌روبی گذرهای سطح حوزه این شهرداری کرده‌اند.

شهردار منطقه ۹ افزود: با شروع موج جدیدی از بارش‌های کم سابقه که در هفته گذشته و امروز شاهد آن هستیم، نیروهای خدوم خدمات شهری و اجرائی این منطقه در تلاشند تا مانع از انسداد شریان‌ها و گذرهای این منطقه شوند.

گفتنی است با فعالیت سامانه بارشی و کولاک و برودت هوا، نیروهای خدماتی شهرداری منطقه ۹ تبریز با آماده‌باش کامل، در راستای تسهیل در تردد وسائط نقلیه شهری و رفع موانع حرکتی شهروندان، از لحظات نخست بارش برف تاکنون با انجام عملیات سریع و بموقع، اقدام به برف‌روبی و یخ زدائی معابر کرده‌اند.