به گزارش شهریار، در راستای خدمات رسانی بهینه و مطلوب به شهروندان سطح این منطقه، اجرای طرح خدمات محله‌ای در کوی و برزن‌های شهرک خاوران در تداوم است. براساس این گزارش، تلاشگران حوزه خدمات شهری و اجرائی شهرداری منطقه ۹ با نظافت محیط شهری، لایروبی جوب‌ها و کانال‌ها، رنگ‌آمیزی و شستشوی جداول و گاردیل‌های معابر، […]

به گزارش شهریار، در راستای خدمات رسانی بهینه و مطلوب به شهروندان سطح این منطقه، اجرای طرح خدمات محله‌ای در کوی و برزن‌های شهرک خاوران در تداوم است.

براساس این گزارش، تلاشگران حوزه خدمات شهری و اجرائی شهرداری منطقه ۹ با نظافت محیط شهری، لایروبی جوب‌ها و کانال‌ها، رنگ‌آمیزی و شستشوی جداول و گاردیل‌های معابر، اصلاح و ترمیم پل‌های فلزی، اصلاح، تعمیر و رنگ‌آمیزی باکس‌های زباله، لکه‌گیری معابر و گذرها و همچنین اصلاح روشنائی معابر، درصدد بهبود سیمای بصری و رفع مشکلات عمومی شهری در سطح شهرک خاوران هستند.

گفتنی است معاونت خدمات شهری و اجرائی این منطقه با بسیج کلیه ماشین‌آلات و نیروی انسانی اقدام به اجرای این طرح گسترده می‌کند و این اقدامات تا رفع مشکلات عمومی شهری در دستور کار این معاونت قرار دارد.