جعفر پاشایی روز دوشنبه یکم شهریور ماه، در جمع خبرنگاران، با قدردانی از تلاش‌های مدافعان سلامت، گفت: از ابتدایی طرح واکسیناسیون فرهنگیان که همزمان با سراسر کشور آغاز شده است تا به امروز اول شهریور ماه ۴۱۰۰۸ نفر از کارکنان مجموعه واکسن دریافت کرده اند. وی افزود: این طرح در پنج مرکز تجمیعی ویژه فرهنگیان در […]

جعفر پاشایی روز دوشنبه یکم شهریور ماه، در جمع خبرنگاران، با قدردانی از تلاش‌های مدافعان سلامت، گفت: از ابتدایی طرح واکسیناسیون فرهنگیان که همزمان با سراسر کشور آغاز شده است تا به امروز اول شهریور ماه ۴۱۰۰۸ نفر از کارکنان مجموعه واکسن دریافت کرده اند.

وی افزود: این طرح در پنج مرکز تجمیعی ویژه فرهنگیان در تبریز و همچنین سایر مناطق استان در جریان است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اظهار امیدواری کرد که با واکسینه شدن معلمان و ارتقاء سطح ایمنی این قشر شاهد آغاز سال جدید تحصیلی متفاوت از سال گذشته باشیم.

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان نیز در سخنانی گفت: همکاران فرهنگی سایر مناطق ساکن تبریز که تاکنون جهت دریافت واکسن مراجعه نکرده اند از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳فردا سه‌شنبه ۲ شهریور جهت تزریق واکسن، آقایان به مرکز هنرستان اکبریه ناحیه ۵ واقع در شهرک ارم و خانم ها به مرکز تجمیعی شهید ستارزاده ناحیه ۲ واقع در خیابان منجم  اول خیابان حجتی مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، داریوش حکیمی یادآور شد: در نواحی ۱و۳و ۴ ویژه فرهنگیان خود ناحیه و در نواحی ۲و ۵ علاوه بر فرهنگیان خود ناحیه به فرهنگیان سایر مناطق مستقر در تبریز تزریق صورت خواهد گرفت.

وی بیان کرد: بعد از اتمام بازه زمانی تزریق واکسن در مراکز تجمیعی ویژه فرهنگیان، همکاران جا مانده همانند سایر اقشار مردم می بایست از طریق سامانه نوبت گیری اقدام کنند.

انتهای پیام