به گزارش عصر دهیار، عباس رنجبر درباره بودجه‌ریزی شهرداری تبریز اظهار کرد: در ادارات دولتی سه نهاد برای موضوع بودجه تصمیم‌گیری و اقدام می‌کنند اما در مجموعه شهرداری، خودمان بودجه را تدوین کرده، تحقق بخشیده و برنامه‌ریزی و هزینه می‌کنیم که کار را با سایر دستگاه‌ها متفاوت و حساس‌تر می‌کند. او ادامه داد: رویکرد ما […]

به گزارش عصر دهیار، عباس رنجبر درباره بودجه‌ریزی شهرداری تبریز اظهار کرد: در ادارات دولتی سه نهاد برای موضوع بودجه تصمیم‌گیری و اقدام می‌کنند اما در مجموعه شهرداری، خودمان بودجه را تدوین کرده، تحقق بخشیده و برنامه‌ریزی و هزینه می‌کنیم که کار را با سایر دستگاه‌ها متفاوت و حساس‌تر می‌کند.

او ادامه داد: رویکرد ما در سال ۱۴۰۱، اختصاص بودجه به مناطق حاشیه‌نشین شهر است. علاوه بر اینکه مناطق ۱، ۱۰ و ۷ موظف شده‌اند  تمام توان خود را به این موضوع اختصاص دهند، مناطق ۲ و ۵ نیز ملزم‌اند هرکدام ۱۰۰۰میلیاردریال در پروژه‌های حاشیه شهر سرمایه‌گذاری کنند.

شهردار تبریز همچنین یادآور شد: لایحه قرارگاه اقدام نیز توجه ویژه‌ای به ساماندهی حاشیه شهر خواهد داشت و امیدواریم بخشی از عقب‌ماندگی‌های گذشته را در این مناطق از شهر جبران کند.

رنجبر اضافه کرد: از موضوعات دیگری که می‌تواند به توسعه عدالت اجتماعی در شهر کمک کند، اجرای عملیات عمرانی پارک بزرگ و پروژه‌های پیرامون آن است که در سال ۱۴۰۱ با هزینه حداقل ۳۰۰۰میلیارد ریال کلید می‌خورد.