به نام ماشین‌سازی به کام خیبر/انتقال پرماجرا شهیم
به نام ماشین‌سازی به کام خیبر/انتقال پرماجرا شهیم

[ad_1] در حالی که باشگاه ماشین‌سازی ادعا می‌کند که شهیم بازیکن این تیم است، اما در رای صادره کمیته انضباطی برای بازی ماشین‌سازی با قشقایی شیراز، فدراسیون فوتبال امیر شهیم را بازیکن خیبر خرم‌آباد دانسته است. به گزارش عصر دهیار،از تبریز، امیر شهیم با همان سرعت که پیشرفت کرد حاشیه‌های بعضا ناخواسته نیز به همان […]

[ad_1]


در حالی که باشگاه ماشین‌سازی ادعا می‌کند که شهیم بازیکن این تیم است، اما در رای صادره کمیته انضباطی برای بازی ماشین‌سازی با قشقایی شیراز، فدراسیون فوتبال امیر شهیم را بازیکن خیبر خرم‌آباد دانسته است.

به گزارش عصر دهیار،از تبریز، امیر شهیم با همان سرعت که پیشرفت کرد حاشیه‌های بعضا ناخواسته نیز به همان سرعت در حال افزایش است.

ثبت قرارداد در نیم فصل با تیم خیبر خرم‌آباد، بازگشت به تیم ماشین‌سازی، حضور در دفتر باشگاه پرسپولیس، دعوت به تیم ملی زیر ۲۰ سال، شایعه پیوستن به تیم تراکتور‌ و در آخر گفته مدیر عامل باشگاه ماشین‌سازی مبنی بر اینکه شهیم بازیکن این تیم است و انتقالش به هر تیمی غیرقانونی است. این همه خبر برای بازیکنی ۱۸ ساله که تا سال پیش کسی نمی‌شناخت و فقط به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی ماشین‌سازی، شانس حضور در این تیم را ‌یافت، غیرقابل باور است.

متاسفانه بازیکن جوان و مستعد ماشین سازی به دلیل مشاوره‌های غلط بعضی اطرافیانش در همان شروع فوتبالش با حاشیه‌هایی مواجه شده است: فعلا با رای کمیته انضباطی دو بازی اول فصل را محروم است.

همه چیز از یک تلفن شروع شد

شهیم بازیکن تیم جوانان ماشین‌سازی در خانه در حال استراحت بود که از طرف باشگاه تماس گرفتند که سریع با ساک‌‌ خودت را به هتل برسان. پنجره بسته ماشین‌سازی باز نشد. قربانی مالک باشگاه ماشین‌سازی در دسترس نبود و تنها چند ساعت به شروع بازی ماشین‌سازی با شهرداری همدان باقی مانده بود.

هیچ راهی برای حضور تیمی که چند ماه تمرین کرده بودند، وجود نداشت. علیرضا اکبرپور سرمربی تیم به امید اینکه پنجره از هفته دوم باز شود، باخت عدم حضور را پذیرفته بود اما با اصرار بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان و علی خاکی‌زاده دبیر هیات فوتبال قرار شد تیم ماشین‌سازی با تیم پایه در برابر تیم همدانی حضور یابد.

در نهایت ظرف چند ساعت بازیکنان تیم پایه ماشین‌سازی که از سال گذشته دارای کارت بازی بودند، به هتل و از آنجا به ورزشگاه فراخوانده شدند.

اکبرپور در مورد آن بازی گفت: جو عجیبی در رختکن حاکم بود. من سرمربی تیمی بودم که خیلی از بازیکنانش را برای اولین بار می دیدم و اسمشان را هم نمی‌دانستم.

جالب اینکه دو بازیکن در رختکن حضور داشتند که حتی مربیان تیم‌های پایه هم نمی‌شناختند.

باخت سنگین در گام نخست

تیم ماشین‌سازی در بازی مقابل شهرداری همدان با ۴ گل مغلوب شد. باختی که باوجود سنگینی شاید رضایت‌بخش بود. بعد از این بازی اکبرپور از هدایت ماشین‌سازی کناره گیری کرده و رشتبری سرمربی تیم امید، هدایت تیم را برعهده گرفت.

ماشین سازی هفته دوم و سوم را هم باخت، اما در هفته چهارم و در وقت‌های تلف شده اتفاقی باور نکردنی شکل گرفت.

تیم مدعی مس کرمان به امید پیروزی پر گل برابر ماشین‌سازی قرار گرفته بود، اما تا دقیقه ۹۰ تنها یک گل به ثمر رسانده و کم کم بازیکنان این تیم به پیروزی خفیف هم راضی می‌شدند که در وقت‌های تلف شده تیم ماشین‌سازی با یک ضربه سر دروازه تیم میزبان را گشود. زننده گل کسی نبود جز امیر شهیم.

درخشش شهیم تا پایان نیم فصل ادامه داشت و وی با ۸ گل در صدر گلزنان قرار گرفت و این در حالی بود که ماشین‌سازی در قعر جدول قرار داشت.‌ ماشین سازی برای فرار از سقوط به شدت نیاز به شهیم داشت که خبرانتقال وی به خیبر خرم آباد منتشر شد.

نیم فصل و جدایی از ماشین‌سازی

اتفاقات عجیب ماشین‌سازی در بازی برگشت با شهرداری همدان هم رخ داد. شهیم به همراه تیم به همدان سفر نکرده و چند ساعت مانده به شروع بازی خود را به سرمربی تیم معرفی کرد. ظاهرا در ساعاتی که وی در اردوی تیم حضور نداشت، به همراه مدیر عامل وقت با تیم خیبر خرم آباد به توافق و با این تیم قرارداد بسته بودند.

قربانی مالک تیم بعد از قرار گرفتن در جریان این خبر، این انتقال را غیرقانونی دانسته و شهیم را به ماشین‌سازی بازگرداند. بازگشتی که در ظاهر صورت گرفته بود و شهیم در اصل همچنان بازیکن خیبر بود.

تنها پیروزی ماشین سازی از دست رفت

ماشین‌سازی در طول فصل تنها یک پیروزی داشت و تیم قشقایی را در شیراز با یک گل مغلوب کرد.

اما یک هفته مانده به اتمام مسابقات کمیته انضباطی نتیجه این بازی را ۳ بر صفر به سود تیم قشقایی اعلام کرد. علت‌: استفاده از بازیکن غیر مجاز(امیر شهیم)

در حکم کمیته انضباطی آمده بود که تیم ماشین‌سازی به دلیل استفاده از بازیکن خیبرخرم آباد(شهیم) در این بازی ۳ بر صفر بازنده اعلام و شهیم علاوه بر جریمه مالی، دو بازی اول فصل هم محروم خواهد بود.

این خبر به دلیل تعطیلی دفتر باشگاه ماشین‌سازی، در تبریز بازتاب نداشت و همه از سایت‌های خبری شهر شیراز در جریان قرار گرفتند.

یونس قربانی در مورد این حکم گفت: از طریق وکیل باشگاه به حکم اعتراض کرده و امیدوار هستیم نتیجه به سود ماشین‌سازی بازگردد.

اما نکته جالب در مورد این حکم، از نظر فدراسیون فوتبال شهیم بازیکن خیبر خرم آباد بوده و با استناد به این رای تمام بازی‌های نیم فصل دوم ماشین‌سازی در صورت شاکی می‌توانست ۳ بر صفر به سود حریف شود. امتیازی که تنها قشقایی استفاده کرده و سایر تیم‌های همچون تیم سقوط کرده ویستا توربین که برابر ماشین‌سازی مساوی کرده بود، از آن بی‌خبر بودند.

حضور عجیب شهیم

در فصل نقل و انتقالات حضور شهیم در دفتر باشگاه پرسپولیس از اتفاقات عجیبی بود که با نظر مدیر عامل باشگاه پرسپولیس مبنی به اینکه من در دفتر باشگاه بودم و شهیم را ندیدم، تکمیل شد. در حالی که در فیلم منتشر شده خبرنگاران، شهیم وارد دفتر باشگاه پرسپولیس شده و بدون پاسخگویی به سوالات خبرنگاران دفتر باشگاه را ترک کرد.

به دنبال آن خبرهایی مبنی به اینکه باشگاه‌های گل‌گهر سیرجان و تراکتور هم خواستار جذب شهیم هستند که واکنش مالک باشگاه ماشین سازی را به دنبال داشته و اعلام کرد شهیم قرارداد سه ساله با تیم ماشین‌سازی دارد و انتقالش به هر تیمی غیرقانونی است.

به نام ماشین سازی به کام خیبر خرم‌آباد

طبق شنیده‌های شهیم در نیم فصل با مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان به خیبر خرم آباد منتقل شد. مبلغی که ظاهرا هنوز پرداخت نشده و همین بهانه فسخ قرارداد برای باشگاه ماشین‌سازی شده است.

از طرفی هم شنیده می شود باشگاه خیبرخرم‌آباد برای صدور رضایت‌نامه شهیم به تیم‌های لیگ برتر خواستار ۴ میلیارد تومان شده است.

گفته می شود در واقع بازیکنی که حتی یک جلسه با خیبر تمرین نکرده و یک بارا هم پیراهن این تیم را بر تن نکرده، می‌تواند سودآوری ۴ میلیاردی برای این تیم به دنبال داشته باشد. سودی که می‌توانست بخشی از مشکلات ماشین‌سازی را برطرف کند.

باید منتظر ماند و دید این انتقال پرحاشیه چه سرانجامی خواهد داشت.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]