به گزارش شهریار، مهدی یوسفی، سرپرست شهرداری تبریز در این جلسه اظهار کرد: باور ما این است که برای پیشرفت و توسعه شهرمان، باید از توانمندی‌های سرمایه‌گذاران حوزه‌های مختلف بهره بگیریم و پروژه‌های مفید تعریف کنیم. وی ادامه داد: در این راستا جلسات مختلفی با حضور سرمایه‌گذاران بومی و غیربومی برگزار شده و امروز نیز […]

به گزارش شهریار، مهدی یوسفی، سرپرست شهرداری تبریز در این جلسه اظهار کرد: باور ما این است که برای پیشرفت و توسعه شهرمان، باید از توانمندی‌های سرمایه‌گذاران حوزه‌های مختلف بهره بگیریم و پروژه‌های مفید تعریف کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا جلسات مختلفی با حضور سرمایه‌گذاران بومی و غیربومی برگزار شده و امروز نیز میزبان آقای زنوزی، از سرمایه‌گذاران شناخته‌شده شهرمان بودیم.

یوسفی تشریح کرد: در این جلسه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌هایی همچون حمل و نقل، زیرساخت‌های شهری، شهرسازی و… مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در صورت حصول توافقات لازم، تفاهم‌نامه‌ای امضا خواهد شد.

محمدرضا زنوزی نیز در این جلسه یادآور شد: بنده فرزند تبریز هستم و تمام تلاشم این است که با سرمایه‌گذاری، شاهد پیشرفت و توسعه بیش از پیش شهرم باشم.

وی افزود: در تبریز گاهی برخی مشکلات دیده می‌شود که به راحتی و با همکاری شهرداری توسط سرمایه‌گذاران قابل حل است و لازمه آن استقبال از سرمایه‌گذاران و تسهیل در فرآیند سرمایه‌گذاری است.