به گزارش شهریار، محمد رشتبری شهردار منطقه ۷ تبریز در تشریح این خبر گفت: همزمان با روز دختر و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) در بوستان قرآن جشن باشکوهی برای دختران جنوب غرب تبریز برگزار شد. وی با اشاره به بخش‌های مختلف این برنامه اظهار کرد: این مراسم روز چهارشنبه ساعت ۱۶ در محل […]

به گزارش شهریار، محمد رشتبری شهردار منطقه ۷ تبریز در تشریح این خبر گفت: همزمان با روز دختر و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) در بوستان قرآن جشن باشکوهی برای دختران جنوب غرب تبریز برگزار شد.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف این برنامه اظهار کرد: این مراسم روز چهارشنبه ساعت ۱۶ در محل بوستان قرآن با حضور حجت الاسلام قدوسی برگزار شد که شامل بخش‌های مختلفی همچون برگزاری مسابقه، اجرای تواشیح و اهدای جوایز بود.

رشتبری همچنین برگزاری مسابقه دختران محجوب را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که در شهرداری منطقه به همت امور فرهنگی اجتماعی منطقه به مناسبت روز دختر و میلاد حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

وی این مسابقه را برای عموم دختران در دو بخش مسابقه حدیث با محوریت کرامت دختران در آیینه احادیث و پویش بهترین هدیه پدر و مادر به دختران خود عنوان کرد که روز پنج شنبه ساعت ۱۱ در محل بوستان قرآن به صورت حضوری برگزار می‌شود.