برپایی نمایشگاه آثار تجسمی و هنر دکوراتیو در فرهنگسرای نیکدل
برپایی نمایشگاه آثار تجسمی و هنر دکوراتیو در فرهنگسرای نیکدل

[ad_1] برپایی نمایشگاه آثار تجسمی و هنر دکوراتیو در فرهنگسرای نیکدل نمایشگاه آثار تجسمی و هنر دکوراتیو در فرهنگسرای موضوعی نیکدل برپا شد. به گزارش عصر دهیار، در این نمایشگاه آثار هنری برجسته هنرمندان مطرح تبریزی، در معرض دید عموم قرار گرفته و علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۶ از این […]

[ad_1]

برپایی نمایشگاه آثار تجسمی و هنر دکوراتیو در فرهنگسرای نیکدل

نمایشگاه آثار تجسمی و هنر دکوراتیو در فرهنگسرای موضوعی نیکدل برپا شد.

به گزارش عصر دهیار، در این نمایشگاه آثار هنری برجسته هنرمندان مطرح تبریزی، در معرض دید عموم قرار گرفته و علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۶ از این نمایشگاه دیدن کنند.

حسین مدرس زاده مدیر فرهنگی منطقه ۸ در خصوص این نمایشگاه گفت: در راستای ارج نهادن به آثار هنری هنرمندان و حمایت از قشر هنرمند جامعه شهرداری منطقه ۸ برای اولین بار نمایشگاه آثار تجسمی و هنر دکوراتیو نقش برجسته در فرهنگسرای نیکدل برگزار و بصورت رایگان در معرض دید عموم قرار داده است.

وی با اعلام اینکه شهرداری منطقه هشت تبریز از برگزاری چنین نمایشگاه هایی حمایت می کند، گفت: خوشبختانه در طی ماه های اخیر شاهد اجرا و برپایی چندین نمایشگاه در حوزه های مختلف از جمله صنایع دستی، کتاب، شیرینی، کیک و ده ها نمایشگاه دیگر در میدان شهید بهشتی و فرهنگسراها و خانه سلامت منطقه ۸ بوده ایم و این رویه حمایتی شهرداری منطقه ۸ در آینده نیز تداوم خواهد یافت.



کارگاه آموزشی دکوراتیو در فرهنگسرای نیکدل آغاز بکار کرد

در راستای افزایش آموزش های شهروندی، کارگاه آموزشی دکوراتیو، در فرهنگسرای نیکدل آغاز بکار کرد.

کارگاه آموزشی ویژه ای با موضوع “طدکوراتیو” توسط واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۸ در فرهنگسرای جدیدالتاسیس نیکدل برگزار می گردد.

شایان ذکر است واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۸ همه روزه کلاس های مختلف فرهنگی اموزشی در فرهنگسراهای سطح حوزه برگزار می کند و شرکت برای عموم شهروندان آزاد است.

علاقه مندان می توانند جهت استفاده از این کلاس ها همه روزه به فرهنگسراها و خانه های سلامت منطقه ۸ مراجعه کنند.

[ad_2]