به گزارش عصر دهیار، وحید نواداد در آیین رونمایی از سامانه جامع هوشمند حمل و نقل بار درون شهری شهرداری تبریز اظهار کرد: در بودجه و برنامه‌های سال آینده، سعی کرده‌ایم مواردی را در حوزه حمل و نقل و ترافیک پیش‌بینی کنیم که علاوه بر نتیجه مثبت در حوزه حمل و نقل، کاهش آلایندگی و […]

به گزارش عصر دهیار، وحید نواداد در آیین رونمایی از سامانه جامع هوشمند حمل و نقل بار درون شهری شهرداری تبریز اظهار کرد: در بودجه و برنامه‌های سال آینده، سعی کرده‌ایم مواردی را در حوزه حمل و نقل و ترافیک پیش‌بینی کنیم که علاوه بر نتیجه مثبت در حوزه حمل و نقل، کاهش آلایندگی و گام برداشتن در مسیر هوای پاک، خروجی آن باشد.
وی ادامه داد: در بحث اتوبوس، حرکت ما به سمت ایجاد حمل و نقل یکپارچه و ترکیبی است که تلاش می‌کنیم در سال آینده قدم‌هایی در این راستا برداریم. در خصوص تکمیل سامانه مدیریت سازمان و پرداخت الکترونیکی نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا با هماهنگی سازمان فناوری یک برنامه جامع اتفاق بیفتد.
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز عنوان کرد: در موضوع مترو، هدف کوتاه مدت ما بهره‌برداری کامل از خط ۱ است و امیدوارم نواقص این خط برطرف شود. در بحث تاکسی‌ها نیز نوسازی ناوگان و پرداخت الکترونیکی کرایه از جمله اقداماتی است که انجام شده است.  
وی افزود: اگر به این موارد، مسیرگشایی و ساماندهی حاشیه نشینی را اضافه کنیم، ۸۰ درصد بودجه سال آینده در خصوص حوزه حمل و نقل و ترافیک است‌ که نتیجه آن کمک به روان‌سازی ترافیک و افزایش ایمنی خواهد بود.
نواداد گفت: سال آینده مطالعات حمل و نقل پاک انجام خواهد شد تا برای مناطق مختلف مورد استفاده قرار گیرد. در خصوص دوربین‌های پلاک‌خوان نیز یک سری مناقصاتی انجام شده و تا پایان سال دو مناقصه دیگر انجام خواهد شد. تفاهم‌نامه ماده ۱۰۸ نیز با پلیس راهور انجام می شود تا خدمات پلیس بهتر شده و حمایت های شهرداری قانونمندتر شود.