به گزارش عصر دهیار، محمد حسین‌زاده شهردار منطقه ۹ تبریز با اعلام این خبر گفت: به مناسبت بزرگداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین ایام الله دهه مبارک فجر، برنامه‌های متنوعی در سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۹ تبریز پیش‌بینی و هم اکنون در حال اجرا است. حسین‌زاده افزود: در کنار آذین‌بندی و فضاسازی سطح […]

به گزارش عصر دهیار، محمد حسین‌زاده شهردار منطقه ۹ تبریز با اعلام این خبر گفت: به مناسبت بزرگداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین ایام الله دهه مبارک فجر، برنامه‌های متنوعی در سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۹ تبریز پیش‌بینی و هم اکنون در حال اجرا است.

حسین‌زاده افزود: در کنار آذین‌بندی و فضاسازی سطح منطقه، براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، برنامه‌های متنوع دیگری در راستای گرامیداشت این ایام برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: نصب طاق نصرت، فضاسازی بلوار شهدای غواص، برپایی ایستگاه و نمایشگاه انقلاب، برگزاری جشن بزرگ انقلاب برای همکاران منطقه، چراغانی سطح حوزه، پخش نواهای انقلاب، میثاق با شهدای انقلاب و نظام، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و تجلیل از ایثارگران منطقه و … از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

گفتنی است علاوه بر نصب طاق در مقابل شهرداری منطقه ۹، نصب بنرهای متعدد با محتوای افتخارات انقلاب اسلامی و همچنین بیرق‌های جمهوری اسلامی ایران، زینت‌بخش گذرها و میادین منطقه و شهرک خاوران شده است.