به گزارش عصر دهیار، علی اشرفی ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، گفت: بیستم جمادی الثانی به عنوان روز زن، روز بزرگداشت، تکریم و احترام به مقام مادر است و بنده این روز را خدمت همه بانوان و بخصوص مادران و خواهران شاغل در شهرداری تبریز تبریک می‌گویم. وی با اشاره به […]

به گزارش عصر دهیار، علی اشرفی ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، گفت: بیستم جمادی الثانی به عنوان روز زن، روز بزرگداشت، تکریم و احترام به مقام مادر است و بنده این روز را خدمت همه بانوان و بخصوص مادران و خواهران شاغل در شهرداری تبریز تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به یکی از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مقام و جایگاه زن در جامعه اسلامی، ادامه داد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، زن اسلامی شخصیتی است که راه و هدف را تشخیص می‌دهد و برای آن فداکاری می کند. بی تردید سلامتی، آرامش و پیشرفت این خواهران و مادران شاغل در شهرداری تبریز، موجب توفیق این مجموعه بزرگ خواهد بود.
اشرفی اظهار کرد: مقام والای زن در آیات قرآن کریم و روایات مختلف مورد اشاره قرار گرفته و این نشان می‌دهد که بانوان چه جایگاه ارزنده‌ای نزد پروردگار متعال دارند.
وی افزود: مادران به عنوان تربیت کنندگان فرزندان، نقش موثری در شکل‌گیری شخصیت افراد و به تبع آن ارزش‌های اسلامی در جامعه دارند و لازم است که مقام آنها چه در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و چه در روزهای عادی مورد احترام و تکریم قرار گیرد.