به گزارش عصر دهیار، ایرج شهین باهر در ادامه بازدیدهای روز جمعه خود، امروز ابتدا به بیمارستان رازی رفت و از نزدیک در جریان مشکلات این بیمارستان قرار گرفت.   مرکز آموزشی، درمانی رازی از بزرگترین مراکز آموزشی، درمانی درسطح استان است که پذیرای بیماران روانی ومعتادین بوده و با تمام توان در درمان و […]

به گزارش عصر دهیار، ایرج شهین باهر در ادامه بازدیدهای روز جمعه خود، امروز ابتدا به بیمارستان رازی رفت و از نزدیک در جریان مشکلات این بیمارستان قرار گرفت.  

مرکز آموزشی، درمانی رازی از بزرگترین مراکز آموزشی، درمانی درسطح استان است که پذیرای بیماران روانی ومعتادین بوده و با تمام توان در درمان و نگهداری آنها می کوشد.
وی سپس در آیین گرامیداشت روز قدس که به صورت محدودیت و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، شرکت کرد.
شهردار تبریز پس از حضور در این مراسم، با همراهی رسول موسایی قائم مقام، مظفر سلیمانی معاون مالی و اقتصادی، داود طالب نژاد شهردار منطقه ۳، بابک شریفی مدیرعامل سازمان عمران شهرداری و همچنین جمعی از کارشناسان و پیمانکاران، از پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش بازدید و در جریان آخرین وضعیت اجرای این پروژه قرار گرفت.
پروژه تقاطع غیر همسطح ارتش مهمترین طرح ترافیکی مرکز شهر محسوب می شود که بعد از رفع موانع موجود با جدیت تمام در حال پیشرفت است.
بازدید از پارک باغشمال، آخرین برنامه بازدید ایرج شهین باهر بود که وی از نزدیک در جریان روند اجرای بزرگ ترین پارک شهر، واقع در داخل بافت قدیمی تبریز قرار گرفت.
فعالیت عمرانی در پارک باغشمال بر اساس زمانبندی و برنامه‌ریزی مشخص در حال اجرا است. در این پارک، سالن‌های پادگان سابق ارتش تخریب و بازسازی می‌شود و به همراه آن فونداسیون عمارت کلاه‌فرنگی باغشمال نیز در حال انجام است.

بازدیدهای امروز شهردار تبریز تا بعد از ظهر ادامه داشت.