به گزارش شهریار، جلسه کمیته درآمد با حضور محمد رشتبری شهردار منطقه ۷، معاونان و مدیران منطقه تشکیل شد و مصوبات و برنامه‌های جلسه پیشین مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.شهردار منطقه ۷ تبریز در این جلسه ایجاد پارک موزیکال را یکی از ظرفیت‌های گردشگری و جذب سرمایه‌گذاری در منطقه دانست که با ایجاد ظرفیت‌های […]

به گزارش شهریار، جلسه کمیته درآمد با حضور محمد رشتبری شهردار منطقه ۷، معاونان و مدیران منطقه تشکیل شد و مصوبات و برنامه‌های جلسه پیشین مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
شهردار منطقه ۷ تبریز در این جلسه ایجاد پارک موزیکال را یکی از ظرفیت‌های گردشگری و جذب سرمایه‌گذاری در منطقه دانست که با ایجاد ظرفیت‌های مختلف در این پارک، می‌توان بستر درآمدزایی را به‌وجود آورد.
رشتبری در ادامه افزود: ایجاد پایانه ترافیکی، یکی از الزاماتی است که زمینه آن باید شناسایی شود و با موقعیت و مکان‌سنجی مناسب، زمینه ایجاد آن فراهم شود.
در ادامه این جلسه، شهردار منطقه بر رفع مشکلات واحدهای مختلف شهرک‌های صنعتی تاکید کرد و گفت: پیگیری و رفع مشکلات واحدهای صنعتی در شهرک‌ها باید در اولویت قرار گیرد تا مشکل سند و تخلفات در این واحدها در کوتاه‌ترین زمان ممکن مرتفع شود.
در این جلسه همچنین اهم پرونده‌های تخلفات و جرائم، اجرای احکام، شهرسازی، عمرانی و حفاظتی مورد بررسی قرار گرفت و موارد مربوط به هر حوزه، مطرح و به رفع ایرادات موجود پرداخته شد.