به گزارش عصر دهیار ایرج شهین‌باهر پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی خدماتی منطقه پنج اظهار کرد: از مهمترین پروژه‌ های امروز فرهنگسرای استاد نظمی است که ششمین فرهنگسرای احداث شده منطقه ۵ در این دوره مدیریت شهری است. او افزود: پارک‌ محله‌ای نصر۱، رمپ دسترسی پاسداران به باغمیشه، آسفالت ریزی اساسی و […]

به گزارش عصر دهیار ایرج شهین‌باهر پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی خدماتی منطقه پنج اظهار کرد: از مهمترین پروژه‌ های امروز فرهنگسرای استاد نظمی است که ششمین فرهنگسرای احداث شده منطقه ۵ در این دوره مدیریت شهری است.

او افزود: پارک‌ محله‌ای نصر۱، رمپ دسترسی پاسداران به باغمیشه، آسفالت ریزی اساسی و کف سازی معابر، تکمیل مبلمان پارک ها، طرح های کنترل و چند طرح لوله کشی شبکه آب خام، برق رسانی و روشنایی معابر از دیگر پروژه‌هایی است که امروز به بهره‌برداری رسید و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
شهردار تبریز با اشاره به توسعه زیرساخت‌های شهری در شهرک های جدید اعلام کرد: اولویت ما تلاش برای ایجاد زیرساخت‌ها و خدمات محله‌‎ای شامل احداث فرهنگ سراها، توسعه فضای سبز، ایجاد فضاهای ورزشی و دیگر امکانات در شهرک های جدید و مناطق در حال توسعه‌ شهر است که قبل از سکونت شهروندان آماده بهره برداری شود.
او اضافه کرد: هرچند در برخی از مناطق شهر کمبودهایی هست که سالهای متمادی کاربری‌های عمومی در آنها ایجاد نشده و تلاش داریم که زیرساخت های مورد نیاز پیش بینی و اجرایی شود.