به گزارش عصر دهیار، روح‌الله رشیدی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه امور عمرانی وادی رحمت باید تسریع یابد، اظهار کرد: وادی رحمت امروز تبدیل به تفاخر و تبعیض و تمایز شده است و سیاست‌گذاری ها به این موضوع دامن می‌زند. در این خصوص هیچ سیاست محدودکننده و بازدارنده نداریم.وی ادامه […]

به گزارش عصر دهیار، روح‌الله رشیدی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه امور عمرانی وادی رحمت باید تسریع یابد، اظهار کرد: وادی رحمت امروز تبدیل به تفاخر و تبعیض و تمایز شده است و سیاست‌گذاری ها به این موضوع دامن می‌زند. در این خصوص هیچ سیاست محدودکننده و بازدارنده نداریم.
وی ادامه داد: نمی‌توانیم داغ طبقات فرودست جامعه را در آنجا تازه کنیم. در دهه‌های اخیر مقابر خانوادگی این موضوع را تشدید کرده است و اگر نتوانیم برخوردی با آن داشته باشیم وبال آن گریبان ما را خواهد گرفت.
رشیدی عنوان کرد: پیشنهاد من این است که این مسئله را جمع آوری کنید و نگذارید تشدید شود. داغ مردم فرودست آنجا تجدید می‌شود. آنجا ابزارکاری و گچکاری می‌زنند که برازنده تبریز نیست و اینچنین اماکن شاهانه‌ای باید متوقف شود.
وی ادامه داد: پیش‌فروش مقبره خانوادگی را حذف کنید و درآمد  بودجه را از جای دیگر تأمین کنید. سنگ‌های مزارها نیز باید ساماندهی شود.