به گزارش عصر دهیار، یعقوب وحیدکیا سرپرست شهرداری منطقه ۳ تبریز با اشاره به آمادگی معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ برای بارش برف گفت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر برودت هوا و احتمال بارش برف از روزهای گذشته، تمام نیروهای خدمات شهری به همراه ماشین‌آلات برف‌روبی در حالت آماده‌باش کامل قرار […]

به گزارش عصر دهیار، یعقوب وحیدکیا سرپرست شهرداری منطقه ۳ تبریز با اشاره به آمادگی معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ برای بارش برف گفت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر برودت هوا و احتمال بارش برف از روزهای گذشته، تمام نیروهای خدمات شهری به همراه ماشین‌آلات برف‌روبی در حالت آماده‌باش کامل قرار داشتند.
به گفته سرپرست شهرداری منطقه، تمامی مدیران و کارگران از آغاز بارش‌های زمستانی در حالت آماده‌باش قرار داشتند و طبق گزارش‌های واصله تاکنون با تلاش نیروهای خدماتی، هیچ یک از معابر اصلی به علت بارش برف امروز و امشب مسدود نشده است.
وی ادامه داد: کلیه عوامل خدمات شهری از زمان آغاز بارش تا پایان پاکسازی همه مسیرها و خیابان‌ها در آماده‌باش هستند.
وحیدکیا با اشاره به فعالیت‌های منطقه در بارش‌های امروز و امشب اظهار داشت: معاونت خدمات شهری منطقه با بکارگیری تمام‌ نیروها بلافاصله بعد از آغاز بارش‌ها، بعد از عملیات نمک‌پاشی، خیابان‌ها و معابر را از برف پاکسازی کردند و این روند برای جلوگیری از یخ زدگی معابر ادامه دارد.
به گفته وی، این اقدامات به منظور جلوگیری از یخ زدگی معابر، گشودن مسیرهای ترافیکی، روان‌سازی ترافیک و جلوگیری از بروز مشکل برای رانندگان وسایل نقلیه و بروز تصادفات انجام گرفت.
سرپرست شهرداری منطقه در ادامه با اشاره به نقش سامانه ۱۳۷ در کاهش مشکلات شهروندان خاطرنشان کرد: شهروندان به هنگام بارش برف و باران مشکلات را به سامانه ۱۳۷ گزارش کنند تا خدمات‌رسانی به نقاط مورد نیاز با سرعت بیشتری انجام شود.