ایرج شهین‌باهر اظهار کرد: سه پروژه مهم شهری شامل دو پارک محله‌ای صائب و ملا محمد فضولی و محوطه‌سازی ورزشگاه قدیمی باغشمال با اعتبار ۵۷۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید. وی ادامه داد: مسئله‌ای که برای ما مهم و ارزشمند است، احداث ۱۲ هزار مترمربع فضای سبز در یکی از مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین […]

ایرج شهین‌باهر اظهار کرد: سه پروژه مهم شهری شامل دو پارک محله‌ای صائب و ملا محمد فضولی و محوطه‌سازی ورزشگاه قدیمی باغشمال با اعتبار ۵۷۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: مسئله‌ای که برای ما مهم و ارزشمند است، احداث ۱۲ هزار مترمربع فضای سبز در یکی از مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین بخش جنوبی شهر به نام ملا محمد فضولی  است.

وی افزود: احداث چنین فضایی مورد نیاز منطقه بوده و در بخش حاشیه‌نشین جنوب شهر نیز نیازمند توسعه‌ی فضای سبز با کاربرهای مختلف هستیم.

شهردار تبریز با اشاره به استقبال اهالی محل از احداث این پارک محله‌ای خاطرنشان کرد: فضاهای ورزشی – تفریحی و فضای سبزی که در این محل احداث شده است، مورد استقبال اهالی قرار گرفته و مطمئن هستم که در نگهداری این فضا کوشا خواهند بود.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، شهین باهر اضافه کرد: امیدواریم با احداث پارک‌های محله‌ای در سطح مناطق ۱۰ گانه‌ی شهرداری، شاهد احیای بخشی از باغ‌شهر تاریخی تبریز باشیم.

انتهای پیام