به گزارش عصر دهیار، مسعود علیلو سرپرست شهرداری منطقه ۴ تبریز در دیدار با اهالی محله حکم‌آباد اظهار کرد: منطقه ۴ تبریز از نظر تراکم جمعیتی بیشترین جمعیت را در میان مناطق تبریز دارد، درآمد این منطقه نسبت به هزینه‌هایی که صورت می‌گیرد، کمتر است.وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: در پروژه […]

به گزارش عصر دهیار، مسعود علیلو سرپرست شهرداری منطقه ۴ تبریز در دیدار با اهالی محله حکم‌آباد اظهار کرد: منطقه ۴ تبریز از نظر تراکم جمعیتی بیشترین جمعیت را در میان مناطق تبریز دارد، درآمد این منطقه نسبت به هزینه‌هایی که صورت می‌گیرد، کمتر است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: در پروژه مسیرگشایی شهید بی‌مثل ۳۰ واحد مسکونی و ۸ باب تجاری جهت تملک باقی مانده است.
سرپرست شهرداری منطقه ۴ تبریز در بخش دیگری هم افزود: در تعرفه عوارض محلی چه اشکالی دارد که یک سری امتیازات خاص در نظر گرفته شود تا مردم به رونق ساخت و ساز در این منطقه ترغیب شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه‌های شهرداری منطقه طی سال‌های قبل بیان کرد: مسیرگشایی شهید خلیلی، شهید بلندی، فیضیه غربی به نظام پزشکی و یک سری پارک‌های محله‌ای از جمله پروژه‌های شهرداری بوده که در این منطقه احداث شده است.
علیلو در ادامه‌ی سخنان خود اظهار کرد: سعی خواهیم کرد در خدمات محله‌ای اقداماتی اتخاذ کنیم تا شهروندان در رفاه و آسایش باشند. 
سرپرست شهرداری منطقه ۴ با بیان اینکه در خصوص خدمات محله‌ای هر گونه اقدامی نیاز باشد انجام خواهیم داد، گفت: در خصوص ایجاد سرویس بهداشتی هم در این منطقه پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.