به گزارش عصر دهیار، محمد حسین زاده با اعلام این خبر گفت: بهسازی، توسعه و احداث شبکه‌های ارتباطی (معابر) شهرک خاوران، جزو برنامه‌های اولویت‌دار مدیریت شهرداری منطقه ۹ در حوزه عمرانی و ترافیکی است. وی با اشاره به احداث همزمان سه خیابان ۲۴ متری، ۱۶ متری و ۲۰ متری در سطح شهرک خاوران، تصریح کرد: […]

به گزارش عصر دهیار، محمد حسین زاده با اعلام این خبر گفت: بهسازی، توسعه و احداث شبکه‌های ارتباطی (معابر) شهرک خاوران، جزو برنامه‌های اولویت‌دار مدیریت شهرداری منطقه ۹ در حوزه عمرانی و ترافیکی است.

وی با اشاره به احداث همزمان سه خیابان ۲۴ متری، ۱۶ متری و ۲۰ متری در سطح شهرک خاوران، تصریح کرد: با تلاش همکاران حوزه فنی و عمرانی منطقه، عملیات زیرسازی این خیابان‌ها انجام گرفته و با توجه به شرایط آب و هوایی و برودت هوا و لزوم رعایت اصول فنی، بلافاصله با مساعد شدن شرایط جوی، این عملیات از سر گرفته خواهد شد و مصمم هستیم این پروژه‌ها در اسرع زمان به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

شهردار منطقه ۹ تصریح کرد: با توجه به وسعت شهرک خاوران، آماده‌سازی اراضی این شهرک از جمله اقدامات مهم این شهرداری است که با هدف مسیرگشائی و فراهم شدن زمینه جهت ساخت و سازها در نقاط مختلف این شهرک در حال اجرا است که با اتمام این پروژه‌ها شاهد رشد، آبادانی و توسعه این شهرک جدیدالاحداث خواهیم بود.

خیابان ۲۰ متری خاوران بطول ۱۶۴۱ متر، ۱۶ متری بطول ۵۸۳ متر و ۲۴ متری بطول ۷۰۰ متر احداث خواهد شد.