به گزارش عصر دهیار، رضا جان‌فشان نوبری با اعلام این مطلب افزود: اجرای طرح‌های مسیر گشایی در سطح حوزه شهرداری منطقه ۸ تبریز، علاوه بر امکان دسترسی ساکنان و شهروندان به معابر جدید، معضل ترافیک و بلاتکلیفی چندین ساله در بافت مرکزی شهر را نیز برطرف می‌کند.وی ادامه داد: برای رفع مشکل ترافیک شهر تبریز، مخصوصاً در بافت مرکزی […]

به گزارش عصر دهیار، رضا جان‌فشان نوبری با اعلام این مطلب افزود: اجرای طرح‌های مسیر گشایی در سطح حوزه شهرداری منطقه ۸ تبریز، علاوه بر امکان دسترسی ساکنان و شهروندان به معابر جدید، معضل ترافیک و بلاتکلیفی چندین ساله در بافت مرکزی شهر را نیز برطرف می‌کند.
وی ادامه داد: برای رفع مشکل ترافیک شهر تبریز، مخصوصاً در بافت مرکزی شهر، اقدام به اجرای چند مسیر گشایی مطابق طرح تفصیلی تبریز در محدوده مرکزی شهر کرده‌ایم که به زودی شاهد تکمیل و بازگشایی معابر خواهیم بود.
شهردار منطقه ۸ تبریز خاطرنشان کرد: پروژه‌های مسیرگشایی در محدوده شهرداری منطقه ۸ تبریز از چندین سال قبل آغاز شده که امیدواریم با تلاش مجموعه شهرداری منطقه ۸ و حمایت‌های شهردار و شورای شهر بزودی شاهد افتتاح و بهره‌برداری آنها باشیم.
وی به برخی از پروژه‌های مسیر گشایی منطقه ۸ اشاره کرده و افزود: در سال‌های اخیر چندین پروژه مسیر گشایی در محدوده شهرداری منطقه ۸ طراحی و آغاز گردیده که مسیرگشایی سنجران، مسیرگشایی خیابان شهید علیپور، مسیرگشایی گوروانچی، مسیرگشایی صادقیه، مسیرگشایی دمشقیه و مسیرگشایی آبیاری از مهمترین آنها به شمار می‌آیند.
جان‌فشان در پایان افزود: تلاش داریم با اتمام هر چه سریعتر عملیات آزادسازی و تخریب املاک باقی مانده در مسیرگشایی‌های مذکور، شاهد بهره‌برداری نهایی از پروژه‌های مسیرگشایی و کاهش بار ترافیکی بافت مرکزی شهر باشیم.