به گزارش عصر دهیار، علیرضا نریمانی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲ با اعلام این خبر گفت: این مسیر در قالب لوپ اتصالی، بطول ۷۰ متر و عرض ۶ متر به اجرا درآمده که امتداد مسیر جنوب غربی پل اتحاد ملی را از مقابل هتل شهریار به مسیر اصلی جاده ائل گلی، متصل می […]

به گزارش عصر دهیار، علیرضا نریمانی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲ با اعلام این خبر گفت: این مسیر در قالب لوپ اتصالی، بطول ۷۰ متر و عرض ۶ متر به اجرا درآمده که امتداد مسیر جنوب غربی پل اتحاد ملی را از مقابل هتل شهریار به مسیر اصلی جاده ائل گلی، متصل می کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲ در ادامه افزود: برای انجام اصلاح هندسی این لوپ اتصالی به جاده ائل گلی، تسطیح مسیر برای زیرسازی آسفالت و جدول گذاری پروژه عملیاتی شده و جابجائی تیرهای چراغ برق و فیبر نوری برای اجرای آن، به انجام رسیده است.

نریمانی دسترسی آسان و تردد بدون ترافیک شهروندان به جاده ائل گلی را از اهم اهداف اصلاح هندسی امتداد لوپ جنوب غربی پل اتحاد ملی، اعلام کرد.

شایان ذکر است: همچنین عملیات جابجائی تیرهای چراغ برق پروژه اصلاح هندسی مسیر برگشت جاده ائل گلی به پل همسان کابلی هم، اجرائی شده است.