به گزارش عصر دهیار، مسعود علیلو با اعلام این خبر، افزود: بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته از سطح محلات و معابر، در یک برنامه‌ریزی منسجم و دقیق و در اقدام ضربتی، محلات و معابر سطح حوزه ساماندهی می‌شود.وی تصریح کرد: لایروبی جوب‌ها و کانیووها، لکه‌گیری آسفالت، ترمیم پیاده‌روها، همسطح‌سازی دریچه‌ها، خدمات بنایی، پاکسازی کوی‌ها و […]

به گزارش عصر دهیار، مسعود علیلو با اعلام این خبر، افزود: بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته از سطح محلات و معابر، در یک برنامه‌ریزی منسجم و دقیق و در اقدام ضربتی، محلات و معابر سطح حوزه ساماندهی می‌شود.
وی تصریح کرد: لایروبی جوب‌ها و کانیووها، لکه‌گیری آسفالت، ترمیم پیاده‌روها، همسطح‌سازی دریچه‌ها، خدمات بنایی، پاکسازی کوی‌ها و … از جمله اقداماتی است که در قالب طرح خدمات محله‌ای اجرا می‌شود.
شهردار منطقه ۴ تبریز، مشارکت مردم در فعالیت‌های شهری را بسیار مهم برشمرد و اظهار کرد: تعامل مردم در فعالیت‌های شهری باعث ارائه خدمات متناسب در محلات و مناطق شهری می‌شود.
علیلو خاطرنشان کرد: طرح ویژه خدمات محله‌ای، در ایام دهه مبارک عملیاتی می‌شود. همچنین در ادامه، طرح استقبال از بهار نیز توسط نیروهای خدماتی اجرا خواهد شد.