اجرای طرح ضربتی پاکسازی معابر اصلی منطقه ۶ تبریز
اجرای طرح ضربتی پاکسازی معابر اصلی منطقه ۶ تبریز

[ad_1] اجرای طرح ضربتی پاکسازی معابر اصلی منطقه ۶ تبریز معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز از اجرای طرح ضربتی پاکسازی معابر اصلی و فرعی این منطقه خبر داد. به گزارش عصر دهیار، سجاد رضایی با اشاره به اجرای طرح پاکسازی معابر اصلی و فرعی سطح حوزه استحفاظی و لایروبی انهار […]

[ad_1]


اجرای طرح ضربتی پاکسازی معابر اصلی منطقه ۶ تبریز

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز از اجرای طرح ضربتی پاکسازی معابر اصلی و فرعی این منطقه خبر داد.

به گزارش عصر دهیار، سجاد رضایی با اشاره به اجرای طرح پاکسازی معابر اصلی و فرعی سطح حوزه استحفاظی و لایروبی انهار اظهار کرد: این طرح با هدف رعایت بهداشت محیطی، روان‌سازی و دفع پساب‌ها و جلوگیری از بوی نامطبوع  بر روی شبکه انهار و ساماندهی و رفع نواقص شبکه‌های زباله گیر و رسوب‌گیر توسط عوامل خدمات شهری اجرا می شود.

وی با تأکید بر لزوم مدیریت کنترل آب‌های سطحی افزود: با توجه به در پیش بودن فصل بارندگی تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای پیشگیری از بروز آب‌گرفتگی در سطح منطقه صورت گرفته است و اصلاح نقاط آسیب‌پذیر که در سال گذشته دچار آب‌گرفتگی شده بود، در دستور کار قرار دارد.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز یادآور شد: پاکسازی انهار و کانال‌ها از ضایعات به منظور پیشگیری از بحران در مواقع بارندگی از جمله اهداف این عملیات است.
وی در ادامه اذعان کرد: در این طرح ۱۲ تن نخاله و پسماند از سبزه‌ میدان تبریز توسط عوامل این معاونت جمع‌آوری شد.
رضایی همچنین ادامه داد: عملیات پاکسازی و لایروبی در معابر اصلی و فرعی این منطقه از جمله رسالت، شنب‌غازان و خطیب نیز در این طرح صورت گرفته است.

[ad_2]