به گزارش شهریار در متن آگهی مزایده سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز آمده است: کلیه مراحل مزایده اعم از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir انجام خواهد شد. ۱- پیشنهاد دهندگان می بایست عیناً مبلغ مندرج در جدول […]

به گزارش شهریار در متن آگهی مزایده سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز آمده است:

کلیه مراحل مزایده اعم از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir انجام خواهد شد.

۱- پیشنهاد دهندگان می بایست عیناً مبلغ مندرج در جدول درج شده در سایت سازمان را به عنوان سپرده نقداً به حساب جاری ۱۰۰۸۰۴۱۴۳۵۱۸ بنام سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری نزد بانک شهر شعبه میدان ساعت تبریز واریز و یا معادل آن ضمانت نامه بانکی معتبر ارائه دهند.
۲- مهلت خرید اسناد مزایده از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخه ۱۵/۱/۱۴۰۱تا ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخه ۲۲/۱/۱۴۰۱از سامانه ستاد می باشد.
۳- مهلت بارگذاری اسناد و مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد از ساعت ۱۰:۳۰روز دوشنبه مورخه ۲۲/۱/۱۴۰۱تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه مورخه ۵/۲/۱۴۰۱می باشد. سپرده شرکت در مزایده بعد از ثبت در سامانه ستاد به صورت حضوری تا ساعت ۱۳ روز دوشنبه مورخه ۵/۲/۱۴۰۱ به امور قرارداد سازمان واقع در پارک تاریخی و فرهنگی ایل گولی، ضلع شرقی استخر تحویل نمایند.
۴- بازگشائی پیشنهادهای واصله روز دوشنبه مورخه۵/۲/۱۴۰۱ساعت ۱۴:۳۰در اتاق جلسه سازمان و در بستر سامانه ستاد خواهد بود. سازمان در رد یک یا تمام پیشنهادات مختار بوده که در این صورت سپرده ها مسترد خواهد شد و هزینه چاپ آگهی به عهده برندگان مزایده خواهد بود.