اباعبداللهی: بومی گرایی و جوانگرایی از برنامه‌های باشگاه میلاد است/ به دنبال هت‌تریک در قهرمانی لیگ برتر هستیم
اباعبداللهی: بومی گرایی و جوانگرایی از برنامه‌های باشگاه میلاد است/ به دنبال هت‌تریک در قهرمانی لیگ برتر هستیم

[ad_1] مدیرعامل باشگاه میلاد تبریز گفت: به دنبال کسب سومین قهرمانی در لیگ برتر بدمینتون کشور هستیم. به گزارش عصر دهیار،از تبریز، فرشید اباعبداللهی در کنفرانس خبری خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باشگاه میلاد دو سال است تشکیل و در لیگ برتر حضور دارد و در هر دو سال قهرمان لیگ برتر بدمینتون کشور […]

[ad_1]


مدیرعامل باشگاه میلاد تبریز گفت: به دنبال کسب سومین قهرمانی در لیگ برتر بدمینتون کشور هستیم.

به گزارش عصر دهیار،از تبریز، فرشید اباعبداللهی در کنفرانس خبری خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باشگاه میلاد دو سال است تشکیل و در لیگ برتر حضور دارد و در هر دو سال قهرمان لیگ برتر بدمینتون کشور شده است.

وی گفت: جوانگرایی و بومی‌گرایی جز برنامه‌های باشگاه ما است و در راستای همین هدف خانم آیسان زارعی بدمینتون‌باز جوان تیم ما که اهل تبریز است، در مسابقات آسیای میانه به مدال طلای انفرادی و نقره دوبل دست یافته بود.

وی افزود: ۵ تیم  در لیگ برتر بدمینتون کشور حضور دارند که شهرداری شاهرود، شهید فخار مشهد، نماینده گیلان و مس شهر بابک به همراه تیم میلاد تبریز در این مسابقات حضور دارند.

مدیرعامل جوان باشگاه میلاد تبریز خاطرنشان کرد: بهزاد مبارکی مالک تیم و رئیس هیات بدمینتون است و به شدت به دنبال پیشرفت این رشته در استان و کشور بوده و حتی اسپانسر تیم‌های ملی هم هستند، بدون اینکه سودی مادی داشته باشد.

وی بیان داشت: از سال پیش برنامه بومی‌سازی در راس برنامه‌های باشگاه قرار گرفت که علاوه بر تیم لیگ برتری بانوان، در لیگ دسته یک مردان و زنان تیمی کاملا بومی دادیم که در رده مردان به نایب قهرمانی لیگ دسته یک رسیده و در رده بانوان تیم دوم باشگاه در لیگ دسته یک در بین پنج نفر قرار گرفت.

وی اضافه کرد: به دنبال جذب مربی نامدار از شرق آسیا هستیم و در بخش سخت‌افزاری هم امکانات خوبی در این رشته در تبریز را فراهم کردیم.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷/س


[ad_2]