به گزارش عصر دهیار، محمد حسین‌زاده سرپرست شهرداری منطقه ۹ تبریز با اعلام این خبر گفت: تلاش ما بر این است تا با بکارگیری تمامی توان، امکانات و تجهیزات، در روزهای برفی و یخبندان از اخلال در تردد شهروندان پیشگیری نمائیم. وی افزود: با توجه به اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی، معاونت […]

به گزارش عصر دهیار، محمد حسین‌زاده سرپرست شهرداری منطقه ۹ تبریز با اعلام این خبر گفت: تلاش ما بر این است تا با بکارگیری تمامی توان، امکانات و تجهیزات، در روزهای برفی و یخبندان از اخلال در تردد شهروندان پیشگیری نمائیم.

وی افزود: با توجه به اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی، معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه ۹ با آماده‌سازی ماشین‌آلات و تجهیزاتی از قبیل چندین دستگاه سنگین و نیمه سنگین برف‌روب و تانکر محلول‌پاش، همزمان با آغاز بارش‌ها ضمن حضور بموقع در سطح منطقه، اقدام به مسیرگشائی شریانها و گذرهای اصلی و پر تردد سطح حوزه نموده تا خللی در تردد شهروندان ایجاد نشود.

گفتنی است در طول بارش‌های سنگین هفته گذشته، همکاران خدوم خدمات شهری و اجرایی منطقه ۹ به صورت شبانه روزی اقدام به برف‌روبی و یخ‌زدایی در سطح منطقه نمودند.