۹۷ درصد ابلاغ‌های دادگستری استان کرمانشاه به‌صورت الکترونیکی انجام شد
۹۷ درصد ابلاغ‌های دادگستری استان کرمانشاه به‌صورت الکترونیکی انجام شد

[ad_1] پرویز توسلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران به اشاره به آمار ابلاغ الکترونیکی در استان کرمانشاه گفت: در تیرماه سال ۹۸ حدود ۷۸ درصد از ابلاغ‌های دادگستری استان کرمانشاه الکترونیکی بود که این رقم در سال گذشته به بیش از ۹۷ درصد افزایش پیدا کرده است. رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در ادامه با بیان […]

[ad_1]

پرویز توسلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران به اشاره به آمار ابلاغ الکترونیکی در استان کرمانشاه گفت: در تیرماه سال ۹۸ حدود ۷۸ درصد از ابلاغ‌های دادگستری استان کرمانشاه الکترونیکی بود که این رقم در سال گذشته به بیش از ۹۷ درصد افزایش پیدا کرده است.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه ثبت دعاوی در ۱۶ کلانتری استان الکترونیک شده است، افزود: در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد جلسات دادرسی به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود به‌طوری که در یازده ماهه ابتدایی سال گذشته ۴ هزار و ۸۱۵ جلسه دادرسی زندانی‌ها به همین شیوه صورت گرفته‌است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه بازدید قضات از زندان‌ها به ۲ روش حضوری و الکترونیکی انجام می‌شود، گفت: از ۷ هزار و ۶۹۸ بازدید سال گذشته، ۵ هزار و ۲۶۱ بازدید به‌صورت الکترونیکی بوده‌است.

[ad_2]

منبع