کشف ۳ پرونده فساد اداری در ۸ ماهه گذشته در آذرشهر
کشف ۳ پرونده فساد اداری در ۸ ماهه گذشته در آذرشهر

به گزارش عصر دهیار، دادستان آذرشهر در نشست خبری با خبرنگاران افزود: در طول ۸ ماهه گذشته ۳ پرونده فساد اداری با ۱۱ متهم در دادستانی آذرشهر تشکیل شده است. وی افزود: دو فقره از این پرونده ها توسط دادستانی و یک پرونده دیگر توسط سربازان گمنام امام زمان عج در اداره اطلاعات آذرشهر کشف […]

به گزارش عصر دهیار، دادستان آذرشهر در نشست خبری با خبرنگاران افزود: در طول ۸ ماهه گذشته ۳ پرونده فساد اداری با ۱۱ متهم در دادستانی آذرشهر تشکیل شده است.

وی افزود: دو فقره از این پرونده ها توسط دادستانی و یک پرونده دیگر توسط سربازان گمنام امام زمان عج در اداره اطلاعات آذرشهر کشف شده است .
اکبر امراهی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت پرونده اتهامی شهردار و دو عضو شورای شهر آذرشهر گفت: پرونده اتهامی شهردار ،رییس سابق وفعلی شورای شهر آذرشهر با اتهامات متعدد و جدید در دادسرای ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی تبریز در دست بررسی و بصورت جریانی درحال رسیدگی و در مرحله تحقیقات و طی مراحل کارشناسی است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی آذرشهر در بحث مبارزه با فساد اقتصادی کارنامه قابل قبولی دارد ، افزود: در طول ۸ ماهه اخیر ۳ فقره پرونده فساد اداری تشکیل شده است و در این پرونده ها ۲ مدیر دولتی ، یک شهردار ، یک کارمند دولتی و برخی شرکاء دخیل در این پرونده ها جمعا با ۱۱ متهم بخاطر اتهامات مختلف ومتعدد از قبیل اخذ رشوه، اختلاس ، ارتشا و …. دستگیر و یا تحت پیگیرد قضایی هستند.
داستان آذرشهربا اشاره به اینکه در برخورد با فساد با هیچ مدیری تعارف نداریم ، تصریح کرد: در فساد اداری و مفاسد اقتصادی هیچ مصلحتی بالاتر از قانون نیست و نباید رأفت اسلامی با اینگونه متخلفان صورت گیرد .
وی افزود: بر اساس قانون و ابلاغ صریح ریاست محترم قوه قضائیه ، رویکرد اصلی دستگاه قضایی، احقاق حقوق عامه و مبارزه با فساد است و بدون تعارف با هر کس در هر مقام وجایگاهی که مرتکب جرم شود، به شدت برخورد می شود.
دادستان با بیان اینکه نبود مطالبه گری مشکل جدی آذرشهراست افزود: مردم به بحث تخلفات اداری ، فساد اقتصادی و اداری و ادای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بی تفاوت نباشند.
اکبر امراهی تصریح کرد: رسانه ها نقش بسزایی در گفتمان سازی نهضت مطالبه گری ، تقویت فریضه امر به معروف ونهی از منکردارند و که این رویکرد منجر به کاهش جرائم وفساد در جامعه منجر می شود.