پیام محسن سلامی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس
پیام محسن سلامی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس

[ad_1] ۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و  از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ادامه دارد. به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور محسن سلامی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره امروز چهارشنبه ۳۰ شهریور درآستانه […]

[ad_1]

۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و  از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور محسن سلامی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره امروز چهارشنبه ۳۰ شهریور درآستانه هفته دفاع مقدس ضمن تبریک این ایام مقدس و قهرمان پرور جنگ تحمیلی به خانواده محترم شهدا ایثارگران،آزادگان و داوطلبان و دلاور مردان بسیجی  کشور اسلامی ایران، بالاخص همکاران جهادگر و آزادمردان جهاد کشاورزی، اینگونه پیام خود را قلم زده اند.

 حماسه دفاع مقدس برکات و دستاورد‌های بینهایتی برای ملت ایران به ارمغان آورد . جهاد و شهادت طلبی مردمان با ایمان و مخلص این سرزمین ستون‌های نظام اسلامی را تا همیشه تاریخ مستحکم و پا بر جا نمود. 

وی اظهار داشتند بی تردید مقدس‌ ترین جهاد، جهادی است که به عنوان دفاع از حقوق انسانی صورت گرفته باشد. 

 دکتر سلامی در ادامه ،دفاع مقدس را فرصت نمایش خالصانه‌ترین و زیباترین مناجات‌ها و دعا ها بر شمرد و عنوان کردند در کنار نماز و قرآن، دعا وسیله دیگری برای تقویت روحیه ایثار گری و دشمن ستیزی رزمندگان بوده است . 

دکتر سلامی در انتهای پیام خود با یاد آوری اینکه دلاور مردی فرماندهان جنگ تحمیلی هرگز به فراموشی سپرده نمی شود، یادی از قهرمانان شهادت طلب کرده اند 

و اظهار داشتند تنها کسانی که در صحنه نبرد راست قامتند که به خداوند متعال اتکا نمایند و با توکل بر او پیش بتازند. نه در سختی‌ها و نه در پیروزی ها در هیچ کجا از یاد او غافل نشوند و محکم و مقاوم چون کوه بایستند و دشمن را از پای درآورند و این صفت فقط مخصوص رزمندگان اسلام است.

وی در انتهای پیام خود آرزوی سعادت و سلامتی برای مقام معظم رهبری و همه بازماندگان قافله شهدا و خانواده محترم ایثارگران و رزمندگان اسلام داشته اند .

نوشته پیام محسن سلامی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس اولین بار در شرکت پشتیبانی امور دام کشور. پدیدار شد.

[ad_2]