پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد
پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

[ad_1] استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، مردم استان را به تجدید میثاق با آرمان‌های امام و رهبری دعوت کرد. متن پیام عابدین خرّم به این شرح است: بار دیگر طنین صدای روحبخش بزرگمردی از تبار حق‌طلبان و آزادی‌خواهان تاریخ به گوش می‌رسد […]

[ad_1]

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، مردم استان را به تجدید میثاق با آرمان‌های امام و رهبری دعوت کرد.

متن پیام عابدین خرّم به این شرح است:

بار دیگر طنین صدای روحبخش بزرگمردی از تبار حق‌طلبان و آزادی‌خواهان تاریخ به گوش می‌رسد که در روزگار تیره استبداد و استعمار به پا خاست و دل‌های بیدار مومنان را روشنی بخشید و هیمنه کفر و نفاق را درهم شکست.

اکنون ۳۳ سال از عروج ملکوتی آن پیر فرزانه می‌گذرد و اندیشه‌های جاودان او در گام دوم انقلاب اسلامی، چراغ راه ما برای رسیدن به قله‌های رفیع اعتلا، عدالت و پیشرفت است.

انقلاب اسلامی ایران از نقطه آغاز خود در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ تا به امروز، فرازوفرودهای فراوانی را تجربه کرده است و آن‌چه عبور از گردنه‌های سخت این سال‌ها را میسر کرده، هدایت‌های داهیانه امام و رهبری و باور عمیق و قلبی امام به مردم بوده است.

امروز بهترین مصداق تداوم راه خمینی کبیر، خدمت صادقانه، مخلصانه و بی‌منت به مردمی است که در سرد و گرم روزگار، مردانه پای انقلاب خود ایستاده‌اند و ذره‌ای از آرمان‌های امام امت عقب‌نشینی نکرده‌اند.

دولت سیزدهم با اعتقاد راسخ به آموزه‌های امام راحل مبنی بر مردم‌داری و مردم‌محوری، مجاهدانه در میدان خدمت حاضر شده است که جلوه‌هایی از این تلاش جهادی را در سفر استانی رئیس جمهور محترم به استان شاهد بودیم و امیدواریم برکات و ثمرات این سفر، موجب شتاب بیشتر در روند توسعه و پیشرفت استان و آسایش و رفاه حال مردم شود.

اینجانب با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و همه شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، مردم مومن و انقلابی استان آذربایجان شرقی را به حضور گسترده در آیین‌های گرامی‌داشت سالگرد ارتحال امام و تجدید پیمان با آرمان‌های الهی آن عزیز سفرکرده و خلف صالح او، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دعوت می‌کنم.

[ad_2]