به گزارش عصر دهیار، رسول وظیفه شناس از تداوم اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا در سطح حوزه منطقه ۱۰ خبر داد و گفت: با گسترش ویروس کرونا و با هدف حفظ سلامت شهروندان، اقدامات پیشگیرانه توسط قرارگاه عملیاتی در سطح  منطقه به طور مستمر در حال اجرا است.وی از استمرار پلمپ و تعطیلی چند مغازه در […]

به گزارش عصر دهیار، رسول وظیفه شناس از تداوم اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا در سطح حوزه منطقه ۱۰ خبر داد و گفت: با گسترش ویروس کرونا و با هدف حفظ سلامت شهروندان، اقدامات پیشگیرانه توسط قرارگاه عملیاتی در سطح  منطقه به طور مستمر در حال اجرا است.
وی از استمرار پلمپ و تعطیلی چند مغازه در سطح حوزه شهرداری منطقه ۱۰ خبر داد و افزود: از آغاز فعالیت ستاد مقابله با کرونا، اکیپ نظارتی و عملیاتی ستاد کرونای منطقه از ساعت ۱۱ تا ۲۰، اقدام به گشت‌زنی در سطح حوزه منطقه کرده و با حضور در اماکن تجاری و تذکرات ارشادی نسبت به تعطیلی مشاغل گروه ۲ ، ۳ و ۴ در سطح منطقه اقدام می کنند.
وظیفه شناس گفت: در این راستا طی دو هفته اخیر ۲۰۹ واحد صنفی که بدون توجه به دستور ستاد مبارزه با کرونا فعالیت می کردند، پلمپ‌شده و به ۳۳۰ واحد صنفی نیز اخطار کتبی داده شد.
شهردار منطقه ۱۰ اظهار کرد: باتوجه به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و برای حفظ سلامتی شهروندان، این محدودیت ها با جدیت دنبال شده و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.