پلمپ واحد های صنفی متخلف ، تعمیر باکس های زباله سطح حوزه و لکه گیری آسفالت معابر
پلمپ واحد های صنفی متخلف ، تعمیر باکس های زباله سطح حوزه و لکه گیری آسفالت معابر

به گزارش عصر دهیار، یعقوب غیور با تشریح اقدامات  این قرلرگاه افزود: اکیپ های قرارگاه عملیاتی منطقه به عملکرد اصناف واقع در حوزه این شهرداری که منع فعالیت دارند نظارت کرده و در موارد لازم به تذکر لسانی و ارشادی به واحد های صنفی اقدام می کنند و در صورت عدم توجه با هماهنگی نیروی انتظامی و […]

به گزارش عصر دهیار، یعقوب غیور با تشریح اقدامات  این قرلرگاه افزود: اکیپ های قرارگاه عملیاتی منطقه به عملکرد اصناف واقع در حوزه این شهرداری که منع فعالیت دارند نظارت کرده و در موارد لازم به تذکر لسانی و ارشادی به واحد های صنفی اقدام می کنند و در صورت عدم توجه با هماهنگی نیروی انتظامی و اتاق اصناف، اقدام به تعطیلی محل فعالیت می کنند.

وی افزود : در این راستا طی روزهای گذشته چندین  واحد صنفی دیگر جزو مشاغل درجه ۲، ۳ و ۴  که بدون توجه به  دستور ستاد مبارزه با کرونا فعالیت می کردند ، پلمپ‌شده و به ۵۰ واحد صنفی نیز تذکر لازم داده شد.

معاون خدمات شهری در ادامه به لکه گیری و چاله زدایی معابر منطقه تاکید کرد و گفت: در تداوم عملیات روان سازی عبور و مرور شهری و یکدست نمودن معابر، و جهت رفاه حال شهروندان ، از سوی معاونت خدمات شهری واجرائی شهرداری منطقه سه تبربز کوچه ولیعصر در خیابان ابوذر و کوچه سرابیان در مارالان مورد چاله زدایی و لکه گیری آسفالت قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت ترمیم و لکه گیری آسفالت در معابر اصلی و فرعی منطقه و در راستای رفع موانع عبوری وسایل نقلیه شهری ، عملیات لکه گیری معابر از سوی حوزه خدمات شهری واجرائی منطقه طبق برنامه ریزی انجام می گیرد.

لایروبی مستمر و روزانه آبروهای سطح منطقه از دیگر اقدامات معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ بود که غیور به آن اشاره کرد و گفت: در راستای ترویج بهداشت عمومی و جلوگیری از شیوع انواع بیماری ها و همچنین برای جلوگیری از سرریز شدن آبهای ناشی از بارندگی، شستشوی و لایروبی مداوم انهار و همچنین آبروهای سطح  منطقه ۳ در دستور کار معاونت خدمات شهری این منطقه قرار دارد.

وی افزود: در این راستا و به منظور پاکیزگی آبروها و جوبها و جلوگیری از انتشار بوی بد، معاونت خدمات شهری این منطقه  طی روز گذشته اقدام به شستشو و لایروبی آبروهای میدان امام حسین ،  میدان فاطمیه ، خیابانهای صائب و شریعتی و همچنین کوی امام رضا نمودند.

معاون خدمات شهری منطقه ۳ در پایان گفت: پاکسازی زمین های خالی و بایر سطح حوزه، تعمیر باکس های معیوب ، رفت و روب مکانیزه سطح حوزه و ترمیم پیاده روها را از دیگر اقدامان این معاونت می توان بر شمرد.