به گزارش شهریار، جواد صدیقی با اعلام این مطلب اظهار داشت: در جلسه مشترک معاون محیط زیست و خدمات شهری و معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز بر احصاء و رفع مشکلات احتمالی زیرگذرهای شهری در مواقع بارش های بهاری تاکید شد. وی افزود: خوشبختانه در طی یک ماه اخیر بازدیدهای مستمری از زیرگذرها، آبروها […]

به گزارش شهریار، جواد صدیقی با اعلام این مطلب اظهار داشت: در جلسه مشترک معاون محیط زیست و خدمات شهری و معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز بر احصاء و رفع مشکلات احتمالی زیرگذرهای شهری در مواقع بارش های بهاری تاکید شد.

وی افزود: خوشبختانه در طی یک ماه اخیر بازدیدهای مستمری از زیرگذرها، آبروها و کانالهای سطح شهر صورت گرفته است و  مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد اما برای آمادگی بیشتر برای مواقعی که بارش بیش از اندازه باران داشته باشیم، مقرر شد از امروز بازدید مشترک کارشناسان محیط زیست و خدمات شهری با معاونت فنی و عمرانی جهت احصاء مشکلات انجام گیرد.

سرپرست معاونت محیط زیست و خدمات شهری در پایان اظهار داشت: پایش مستمر وضعیت سپتیکها، کانالها و آبروهای شهر، لایروبی مداوم آبروها و کانال ها و مسیل های شهری در دستور کار کارشناسان و نیروهای خدمات شهری قرار دارد.