به گزارش عصر دهیار، رحیم ملاحسینی در جلسه بررسی عملکرد کمیته های همایش در محل دانشگاه علمی کاربردی شهرداری تبریز اظهار کرد: خوشبختانه همه کارگروه‌ها و کمیته‌ها بر اساس وظایف تعریف شده، کار خود را انجام می‌دهند. وی ادامه داد: همایش جلوه‌های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری یک […]

به گزارش عصر دهیار، رحیم ملاحسینی در جلسه بررسی عملکرد کمیته های همایش در محل دانشگاه علمی کاربردی شهرداری تبریز اظهار کرد: خوشبختانه همه کارگروه‌ها و کمیته‌ها بر اساس وظایف تعریف شده، کار خود را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: همایش جلوه‌های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری یک همایش ملی است و از همه شخصیت‌های علمی، صاحبنظران، پژوهشگران و نخبگان جامعه دعوت می شود که مقاله های خود را به این همایش ارسال کنند.

ملاحسینی عنوان کرد: با توجه به اهمیت جلوه های مدیریتی شهید آقا مهدی باکری که خود جزو شهرداران جوان بود، عملکرد و منش این شهید بزرگوار سرلوحه همه شهرداران است.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز هم علاوه بر حضور در مجامع بین المللی، هر موقع که نیاز بود در داخل کشور هم وارد میدان می شد. پژوهشگران و نخبگان می توانند مقالات خود را با الهام از رفتار و منش مدیریتی این الگوهای نمونه تهیه کنند.

به گفته ملاحسینی، مقاله های منتخب بصورت کتاب در اختیار مدیران شهری و علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

همایش جلوه‌های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی همزمان با سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی شروع و اختتامیه آن مصادف با سالگرد شهادت شهید آقا مهدی باکری در ۱۹ اسفند برگزار خواهد شد.